سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئيس جمهور:

ادغام به معني برکناري نيست بلکه تکليفي از سوي مجلس است

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات، امروز به طور رسمی کلید وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات به سرپرست جدید سپرده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا رحیمی در مراسم تودیع و معارفه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله دستگاه‌هایی است که کارشناسان برجسته‌ای دارد و تعداد مهندسان آن در حد چند وزارتخانه هستند اما از آنجا که طبق برنامه پنج ساله توسعه قرار بر این است که دولت کوچکتر شود، باید وزارتخانه‌ها با هم ادغام شوند.

وی ادامه داد: باید برای بخش فناوری اطلاعات تدبیری کنیم و بهتر این است که  بخش فناوري اطلاعات خود را حفظ کند و همچنین بتواند در حوزه تولید ثروت فعال‌تر باشد.

رحیمی افزود:‌امروز در جهان شاهد افزایش روزافزون ارتباطات الکترونیکی و اطلاعاتی هستیم و هر روز دستاوردهای جدیدی را می‌بینیم که این وزارتخانه هم از این قاعده مستثنی نیست اما به نظر من این دستاوردها به خوبی در جامعه مطرح نمی شود.

رحیمی گفت: به هر حال باید این وزارتخانه‌ را از آسیب حفظ کنیم تا بتواند دستاوردهای خود را داشته باشد و با آن جامعه را طراوت ببخشد.

معاون اول رئيس جمهور یادآور شد: این اتفاق برکناری نبود، بلکه به خاطر ادغام و تکلیفی بود که مجلس بر گردن دولت نهاده است و ما از این مساله خوشحال نیستیم و اگر این تکلیف برداشته شود ما تمایل داریم که بخش فناوری اطلاعات به صورت جداگانه خود را حفظ کند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.