وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی در سال 92، افزود: 5800 میلیارد تومان بودجه پیشنهاد داده شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد در جمع خبرنگاران درباره ادغام وزارت ارتباطات در راه و شهرسازی، اظهار داشت: بنده در مراسم معارفه ای که انجام می شود، برنامه های خود را اعلام می کنم.

وی گفت: دولت چنین تصمیمی گرفته است و ما هم به عنوان سرباز نظام به این وظیفه عمل می‌کنیم.

نیکزاد افزود: ارتباطات و حمل و نقل در خیلی از کشورها یکی است. در ایران هم مسکن و راه و ترابری سابق یک وزارتخانه شده است و دولت معتقد است که ارتباطات، راه و مسکن و یک وزارتخانه بایکدیگر وزارتخانه زیر بنایی را تشکیل می دهند. 

**ساخت مسکن ویژه در 3 سایت

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکن مهر در تهرانسر تاپایان دولت به اتمام می رسد، گفت: مسکن مهر شهر تهران در 3 سایت در حال ساخت است و به تمام متقاضیانی که در تهران ثبت نام کنند مسکن ویژه تحویل می شود.

وي ادامه داد: ما قصد نداریم تا در تهران با شرایط مسکن مهر خانه بدهیم، زیرا در این صورت خرید خانه در شهر جدید پردیس، پرند و هشتگرد دیگر معنا پیدا نمی کند و همه تمایل به زندگی در مناطق 22 گانه شهرتهران را دارند.

نیکزاد با اشاره به شرایط مسکن مهر شهرتهران، اظهار داشت: در این مسکن، قیمت تمام شده، سود پیمانکار و 30 درصد قیمت زمین بصورت نقد و مابقی بصورت اقساط از متقاضی دریافت می شود البته تقسیط از ماهیانه یک میلیون تومان بیشتر نخواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ساخت مسکن مهر شهر تهران در 3 سایت شروع شده است اما در حال حاضر بر سایت تهرانسر تاکید داریم و اگر متقاضی باشد برای دیگر سایت ها هم ثبت نام انجام می شود در این راستا هم زمین ها استحصال شده و هماهنگی های لازم با  شهرداری انجام گرفته است.

وی بابیان اینکه زمین ها آماده ساخت و ساز هستند، گفت: این عقب نشینی از سیاست های دولت نیست و هم اکنون هم 80 هزار واحد در حال ساخت است ضمن آنکه این واحدها با دو دهنه تونل و تقاطع های غیرهمسطح به هم متصل می شوند به این معنا که قبل از رسیدن به شهر جدید پردیس مردم می توانند وارد این سایت شوند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی در سال 92، افزود: 5800 میلیارد تومان بودجه پیشنهاد داده شده است./س
برچسب ها: مسکن ، راه ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار