سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

ديدار اعضاي جبهه ايستادگي با مراجع قم و شهرستان‌ها

دبير کميته اطلاع‌رساني جبهه ايستادگي گفت: پس از ديدار با علما و مراجع قم ديدار با علماي ساير شهرستان‌ها در دستور کار جبهه ايستادگي قرار دارد که اين ديدارها براي کسب رهنمود در چگونگي فعاليت هاي اين جبهه است.

محمود افتخاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با ديدارهاي جبهه ايستادگي با علماي و مراجع ديني اظهار داشت: پس از ديدار با علما و مراجع قم برنامه بعدي که در دستور کار جبهه‌ايستادگي قرار دارد، ديدار با علما و مراجع ساير استان‌ها مانند استان خراسان اصفهان و غيره است؛ متعاقبا به محض مشخص شدن زمان دقيق آن، اعلام مي‌شود.

وي در تشريح ديدارهاي جبهه ايستادگي اظهار داشت: با آيات عظام جوادي آملي، مکارم شيرازي، صافي گلپايگاني ديدار خواهيم داشت و اين ديدارها در راستاي کسب رهنمود از منويات حضرات آيات براي تصميم‌سازي‌ها و سياست‌ها و فعاليت‌هاي جبهه ايستادگي است.

افتخاري در پاسخ به اين سوال که ديدار با علما و مراجع قم و ساير شهرستان‌ها ربطي به انتخابات سال آينده دارد يا خير، تصريح کرد: ديدارها ربط مستقيمي به بحث و موضوع انتخابات ندارد، بلکه بيشتر در راستاي اخلاق کاري و رفتار انتخاباتي است.

وي در رابطه با  محور جلسه هفتگي جبهه ايستادگي گفت: در حال حاضر محور جلسات درباره فراخوان تعامل و هم‌افزايي تشکل‌ها و احزاب همسو با جبهه ايستادگي و شخصيت‌هاي حقيقي و حقوقي است.

معاون اجرایی جبهه ایستادگی خاطرنشان کرد: جلسه اين هفته جبهه ايستادگي با حضور اعضاي اين تشکل برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دیدار ، مراجع ، قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.