معاون اجرايي جبهه ايستادگي اظهار داشت: حضور خاتمي در اتنخابات به اين بستگي دارد که به چه اندازه بر چارچوب نظام اسلامي پايبند باشد و مرزهايش را با دشمنان و بدخواهان نظام مشخص کند.

محمود افتخاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آينده گفت: تمامي افرادي که پايبند به اصول و چارچوب‌هاي حاکم بر نظام اسلامي هستند، و آرمان و هدفشان خدمت به کشور و مردم است مي‌توانند از حقوق شهروندي برخوردار باشند و در انتخابات شرکت کنند.

وي در تصريح حضور اصلا‌ح‌طلبان در عرصه انتخابات بيان داشت: اصلاح‌طلبان معتدل اگر بتوانند شائبه‌ها و ابهاماتي را که نسبت به جريان اصلاحات در سال‌هاي گذشته به وجود آمده تلطيف و برطرف کنند مي‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

معاون اجرايي جبهه ايستادگي با اشاره به احتمال حضور خاتمي در صحنه سياسي، افزود: شايد خاتمي اشتباهاتي را در سوابق کاري و سياسي خود داشته باشد اما ملاک حال افراد است اگر وي بتواند در رفع ابهامات اصلاح‌طلبان گامي بردارد فعاليت‌هايش مورد قبول است.

افتخاري اظهار داشت: اگر از افراط و تفريط‌ ها پرهيز شود آن بخش از اصلاح‌طلبان معتدلي که سابقه خوبي دارند و در سال‌هاي خدمتشان منشا اثر بوده و همواره بر مدار عقلانيت حرکت کرده‌اند مي‌توانند در صحنه سياسي حاضر شوند.

عضو جبهه ايستادگي خاطر نشان کرد: حضور افرادي چون خاتمي به اين بستگي دارد که به چه اندازه بر چارچوب نظام اسلامي پايبند باشند و مرزهايشان را با دشمنان و بدخواهان نظام مشخص کنند.

معاون اجرايي جبهه ايستادگي در ارتباط با برنامه‌هاي اين جبهه تصريح کرد: همواره جلسات هم‌انديشي و راهبردي را هر چند وقت يک بار در دستور کار داريم ضمن اينکه قطعا در روزهاي آينده همايشي را با حضور اعضاي استانها، تشکل‌هاي وابسته و فعالان مرتبط با جبهه ايستادگي با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهيم  کرد.
انتهاي پيام /
برچسب ها: احزاب ، خاتمی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار