دبيركل جبهه ايستادگي گفت: در اصلاحيه قانون انتخابات جديد رجل سياسي و مذهبي به صورت مصداقي معين نشده است؛ لذا اين تشخيص را به افراد و گروه‌ها واگذار كردند اما لازم بود اين بند از لايحه جديد منسجم‌تر طراحي شود.

حجت‌الاسلام يدالله حبيبي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با نقادي از لايحه اصلاح قانون انتخابات اظهار داشت: در اصلاحيه قانون انتخابات جديد رجل سياسي و مذهبي به صورت مصداقي معين نشده است؛ لذا اين تشخيص را به افراد و گروه‌ها واگذار كردند اما لازم بود اين بند از لايحه جديد منسجم‌تر  طراحي شود.

دبير كل جبهه ايستادگي به اصلاحيه جديد "بند تحصيلات" در قانون انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: تعيين حداقل تحصيلات، از ورود افرادي كه شرايط لازم براي ورود به انتخابات را ندارند جلوگيري مي‌كند لذا مي‌توان گفت اين طرح  از جهت بازدارنگي، طرح قابل قبول و مناسبي است.

دبيركل جبهه ايستادگي استفاده از نظر كارشناسان براي مطرح كردن اين لايحه در صحن علني مجلس را ضروري دانست و خاطرنشان كرد: حفظ حقوق براي رعايت قوانين داراي اهميت بوده و بايد براي کاهش مشکلات پيش رو در آينده از نظرات كارشناس استفاده کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حبیبی ، انتخابات ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار