سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عارف براي حضور در انتخابات جوياي نظرات همفکران خود باشد/ عدم ورود اعتماد ملي به مباحث انتخاباتي

عضو حزب اعتمادملي گفت: در حال حاضر اين حزب هيچگونه فعاليتي را دنبال نمي‌کند و از هيچ چهره اصلاح‌طلبي در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري حمايت نمي‌کند.

محمدرضا خباز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: به طور حتم تا زماني که شخص عارف مواضع خود را در راستاي ورود به انتخابات رياست‌جمهوري سال 92 به طور صريح و شفاف اعلام نکند نمي‌توان درباره نحوه ورود وي به انتخابات و برخورد جريانات اصلاح‌طلب نسبت به حضور عارف در انتخابات صحبتي کرد و تصميمي گرفت.

وي افزود: اين موضوع براي تمامي جريانات اصلاح‌طلب روشن است که عارف به عنوان يک چهره وابسته به اين جريان سياسي شناخته شده مطرح است اما به طور حتم اگر وي قصد ورود به انتخابات را داشته باشد بايد اين موضوع را به صراحت بيان کنند و جوياي نظرات همفکران خود باشد.

عضو حزب اعتماد ملي درباره فعاليت‌هاي اين تشکل براي انتخابات آينده تصريح کرد: در حال حاضر اين حزب هيچ‌گونه فعاليتي را دنبال نمي‌کند و از هيچ چهره اصلاح‌طلبي در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري حمايت نمي‌کند.

گفتني است که محمدرضا عارف به عنوان يکي از نامزدهاي اصلي جريان اصلاح‌طلب در انتخابات رياست جمهوري آينده مطرح است به طوري که خبرها حاکي از آن است که ستادهاي انتخاباتي وي تشکيل شده است؛ پيش از اين عارف تأکید تاکید کرده بود "‌شانس من در میان کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلبان از همه بالاتر است و با اجازه کسی نیامده‌ام که با اخم آنها کنار بروم."
انتهاي پيام/

برچسب ها: عارف ، انتخابات ، ریاست ، جمهوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.