سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه ملاقات مجمع نمايندگان خراسان رضوي

رحيمي از انجام سفري به استان خراسان رضوي در آينده نزديک خبر داد

معاون اول رئيس‌جمهور با اشاره به توجه و نگاه ويژه دولت به استان خراسان رضوي گفت: تلاش خواهيم کرد به زودي سفري را به همراه برخي وزرا و مسئولين به مشهد مقدس انجام دهيم و تصميماتي را در راستاي رفع مشکلات استان اتخاذ کنيم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحيمي ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه ملاقات مجمع نمايندگان و استاندار خراسان رضوي، گفت: دولت تلاش خواهد کرد اعتبارات لازم را براي اجراي طرح‌هاي مهر ماندگار، بازسازي بافت فرسوده و توسعه شيوه‌هاي آبياري نوين در استان تخصيص دهد.

رحيمي همچنين با اشاره به تردد بيش از بيست ميليون زائر به مشهد مقدس در طول يک سال، از اهتمام دولت براي خدمت‌رساني هرچه بيشتر به زوار امام رضا(ع) خبر داد.

در اين جلسه استاندار خراسان رضوي گزارشي از وضعيت استان و اعتبارات مورد نياز طرح‌هاي عمراني و بودجه زيارت ارائه کرد و خواستار تخصيص کامل بودجه‌هاي مصوب مربوط به سال جاري شد.

تعدادي از نمايندگان مردم استان خراسان رضوي در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست ضمن قدرداني از دولت براي پيگيري امور استان، برخي مشکلات و پيشنهادات خود را بيان کرده و خواستار تخصيص کامل بودجه زيارت و توجه هرچه بيشتر نسبت به خدمت رساني به زوار شدند.
انتهاي پيام/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.