سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشایی: آماده مسابقات جهانی موی تای ترکیه می شویم

محمد پاشایی مدیر تیم های ملی موی تای اظهار داشت: تیم ملی جوانان موی تای مسابقات جهانی ترکیه 2013 را پیش رو دارند بنابراین نفرات برگزیده و برتر 20 اسفند ماه سال جاری عازم ترکیه می شوند.

پاشایی مدیر تیم های ملی موی تای به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی جوانان موی تای آماده حضور در مسابقات جهانی 2013 ترکیه می شود پیش از اعزام انجمن موی تای مسابقات کشوری برگزار می کند و نفرات برتر انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی قهرمان کشوری در 16 وزن برگزار و نفرات اول و دوم هر وزن به اردوی تیم ملی دعوت می شوند البته تعداد بازیکنان منتخب پس از سه روز حضور در اردو کاهش و نفرات ثابت به صورت رسمی فعالیت و تمرینات را زیر نظر مربیان انجام دهند.

پاشایی تصریح کرد: ملی پوشان جوان اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی 2013 ترکیه از 15 دیماه آغاز می کنند و تا هنگام اعزام به مسابقات در اردو حاضر و تمرین انجام می دهند البته با توجه به اینکه مسابقات 22 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود لذا جوانان ملی پوش تا 20 اسفند اردو و سپس عازم ترکیه می شوند.

پاشایی ادامه داد: تعداد تیم های شرکت کننده در مسابقات جهانی اطلاع دقیقی ندارم اما هرچه تعداد تیم های شرکت کننده فزونی یابد زمان حضورمان در ترکیه افزایش می یابد البته طبق بررسی هایی که انجام دادیم ملی پوشان بیش از یک هفته در ترکیه اسکان نخواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایر تیم های ملی موی تای در رده های مختلف تا پایان سال جاری مسابقه مهم برون مرزی نخواهند داشت و فعالیت سایر تیم های ملی موی تای به سال 92 موکول می شود./آق

برچسب ها: پاشایی ، موی تای ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.