رییس انجمن موی تای گفت : برای حضور در سومین دوره موی تای جام ریاست جمهوری از یکصد کشور دعوت کرده ایم و برنامه ریزیها برای برگزاری هرچه بهتر این رقابتهای معتبر ، آغاز شده است .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جواد نصيري افزود: باحمایت و تلاش اقای افشارزاده و همچنین ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی ، تمرینات امادگی تیم ملی موی تای جوانان بزودی آغاز می شود و ما قصد داریم جوانان اتیه دار و مستعد را به رقابتهای جهانی ترکیه که اسفندماه امسال در شهر استانبول برگزار می شود ، اعزام نماییم.

وی با تاکید بر اینکه سومین دوره مسابقات بین المللی جام ریاست جمهوری با حضور کشورهای مطرح جهانی در تهران برگزار می شود ،افزود : از یکصد کشور برای حضور در این مسابقات معتبر دعوت کرده ایم و هدف ما این است که این بار میزبانی قوی تر از گذشته باشیم.

همچنین در نظر داریم در رقابتهای جهانی تایلند که بهمن ماه امسال در این کشور برگزار می شود ، حضور یابیم تا ملی پوشان با قدرت مضاعف خود را برای حضور در جام ریاست جمهوری ایران که اواخر فروردین ماه سال آینده برگزار می شود ، حضور یابند.

رییس انجمن موی تای درباره ادامه فعالیت "دانای پاسیتیکال" مدرس نام اشنای تایلندی در کشورمان گفت : در نشست رضایت بخشی که با دبیرکل کمیته ملی المپیک داشتیم ، ایشان از اقدام انجمن موی تای مبنی بر حضور این مدرس در استانها و اموزش علاقه مندان در کشورمان ، ابراز رضایت کرد و مقرر شد ایشان کماکان به این فعالیت سازنده و موثر خود ادامه دهد.

وی در ادامه گفت : پاسیتیکال مدرس جهانی است و سابقه سرمربیگری در تیم های ملی تایلند ، سنگاپور ، مالزی و چند کشور دیگر مطرح در کارنامه خود دارد. این مدرس تاکنون در شش استان کشورمان ، دوره های اموزشی برگزار کرده که استقبال خوبی از آن شده است .

ایشان شش ماه دیگر در کشورمان خواهد بود و ما قصد داریم از دانش و تجارب این مدرس مجرب تایلندی در تیم های ملی نیز استفاده کنیم .

نصیری در ادامه با تاکید بر اینکه پوشش اسلامی ملی پوشان زن ایرانی مورد تایید مسوولان موی تای جهانی و کشورهای اسلامی قرار گرفته ، گفت : این پوشش حتی مورد استقبال برخی از کشورهای اسلامی قرار گرفته و سوای این مسئله ، موی تای کاران ما نشان داده اند که در عرصه اسیا و جهان پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

وی گفت : در صورت حمایت مسوولان وزارت ورزش و جوانان و معاونت ورزشی بانوان ، موی تای کاران خانم کشورمان توانایی آنرا دارند که با پوشش اسلامی و توان فنی بالا ، حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشند و افتخار افرین شوند/با
برچسب ها: نصیری ، موی تای ، جام ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار