فرزانه حسین خانی از پیشرفت و ارتقا سطح فنی تیم ملی ایروبیک موی تای بانوان خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شکل گیری تازه تیم ملی ایروبیک موی تای در پی کشف استعدادها وتقویت تیم ملی هستیم.

فرزانه حسین خانی معاون ایروبیک مو تای بانوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  رشته ایروبیک موی تای به تازگی تشکیل شده است.

درصدد تقویت زیر ساختها و کشف و پرورش استعدادهای جدید برای تشکیل تیم ملی پرقدرت و سطح بالا هستیم.

وی ادامه داد: در راستای شناسایی علاقمندان و ساختار زیر بنایی محکم و پرقدرت کلاس های فنی آموزشی در طی دوره های مختلف برگزار کردیم.

البته در آینده ای نزدیک نیز در صدد برگزاری دوباره ی کلاس های آموزشی هستیم و تاکنون استان های خوزستان اصفهان و البرز برای میزبانی این دوره از کلاس ها اعلام آمادگی کرده اند.

حسین خانی تصریح کرد: تیم ملی ایروبیک موی تای در مسابقات جهانی 2011 ازبکستان به همراه تیم ملی موی تای شرکت کرده است و البته از آن جایی که هدفمان فقط شناساندن این رشته ورزشی و آغاز فعالیت رسمی بوده است لذا در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات فقط شرکت کردیم.

معاون ایروبیک موی تای بانوان ادامه داد: علی رغم تشکیل جدید تیم ملی ایروبیک موی  تای، ملی پوشان این رشته به جهت اینکه در بخش کیوکشینگ کاراته فعال هستند لذا از لحاظ فنی تیم ملی ایروبیک موی تای از بازیکنان حرفه ای و با تجربه ای برخودار است، حسین خانی تصریح کرد: هدف اصلی مسئولان فعلی تیم ملی ایروبیک موی ت ای و انجمن موی تای کشور تضمین آینده تیم ملی این رشته است لذا برای تقویت تیم ملی برنامه های مدون ومنظمی طراحی شده است.

وی ادامه داد: انجمن موی تای قصد برگزاری مسابقات قهرمان کشوری پیش از پایان سال جاری است.

بنابراین به طور حتم در ماه های بهمن و یا اسفند مسابقات کشوری ایروبیک موی تای را برگزار می کند البته مسابقات فوق العاده بر بخش بانوان در سطح آقایان نیز برگزار می شود.

حسین خان افزود: تیم ملی ایروبیک موی تای با توجه به مسابقه ی اندکی که دارا است در مسابقه رسمی و جدی  شرکت نکرده است. البته در آینده ای نزدیک و مسابقات جهانی و بین المللی شرکت می کنیم.

معاون ایروبیک موی تای بانوان ادامه داد: مسئولان انجمن موی تای درصدد تشکیل تیم قدرتمندی هستند بنابراین برای کشف پرورش استعداد ها فرصت لازم و کافی باید در اختیار داشت تا تیم با نفرات حرفه ای و برتر کامل شود.

حسین خان افزود: در فدراسیون جهانی موی تای امیسما رشته ایروبیک موی تای رسمیت دارد و کشورهای مختلف جهان دراین رشته فعال هستند و تیم ملی ایران نیز با ایجاد تغییرات فرهنگی این رشته را تشکیل و در آینده ای نزدیک در مسابقات بردن سندی با سایر حریفان به رقبا می پردازد.

وی افزود: مسئولان انجمن موی تای در آبان ماه نخستین کلاس آموزشی داروی برای تقویت داوران رشته ایروبیک موی تای برگزار کرده است و قص دارد طی دو ماه آینده نخستین دوره آموزشی کلاس مربیگری این رشته را برگزار کند./آق

برچسب ها: بیط ، سی ، بیسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار