سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منافقین باقی مانده در پادگان اشرف مسلح و بسیار خطرناک هستند

فرمانده نیروهای ارتش عراق برای کنترل پادگان اشرف گفت: حدود 80 عضو باقی مانده گروهک تروريستي منافقین در پادگان اشرف مسلح و بسیار خطرناک هستند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، فرمانده نیروهای ارتش عراق مستقر در پادگان اشرف به خانواده‌های متحصن در مقابل پادگان اشرف هشدار داد که مراقب منافقین باقی مانده در این پادگان باشند.

وی با اشاره به درگیری 19فروردین1390 میان اعضای منافقین و پلیس عراق گفت: در آن حادثه معلوم شد که اعضای منافقین هنوز هم سلاح در اختیار دارند و در آن درگیری بسیاری از اعضای کشته شده منافقین با گلوله خود این گروهک کشته شدند.

وی ضمن تاکید بر اخراج قریب الوقوع اعضای باقی مانده در اشرف ادامه داد: با توجه به سوابق این گروهک تروريستي به خانواده‌های مستقر در مقابل پادگان اشرف هشدار می‌دهم که به اعضای منافقین نزدیک نشوند و از درگیری با آنها به شدت پرهیز کنند.

این فرمانده نظامی تاکید کرد:  از اعضای تروریستي این گروهک انتظار انجام هر عملی را داریم و خانواده‌های مقابل این پادگان باید مراقب باشند و به توصیه های پلیس عراق توجه کنند.

بر همین اساس گروه‌ خبرنگاران ایرانی و بین‌المللی که از بخش‌های آزاد شده پادگان اشرف دیدن کردند در میان اسناد و لوازم باقی مانده از منافقین تعدادی گلوله خمپاره 120 کشف کردند.

بر اساس اين خبر بقایای پوکه‌ها و تجهیزات نظامی باقی مانده از منافقین در پادگان اشرف نشان می‌دهد که این گروه تروریستي هنوز هم مجهز به سلاح‌های سبک و نیمه سنگین هستند.

گفتنی است اعضای گروهک تروريستي منافقین در سال 2003 و پس از حمله آمریکا به عراق، ادعا کردند که سلاح های خود را به آمریکایی‌ها تحویل دادند اما این موضوع هیچ‌گاه از سوی فرماندهان آمریکایی تایید نشد.

انتهاي پيام/ پ2
برچسب ها: منافقین ، اشرف ، خمپاره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.