سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انگليس طراح تمام فتنه‌هاي جهان است

عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: بايد تمام جهانیان و مسلمانان این موضوع را بدانند که انگلستان اولین و آخرین دشمن و طراح اصلی تمام فتنه‌های جهان است.

جلال عباسيان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قطع روابط ميان ايران و دولت انگليس اظهارداشت: قطع رابطه با دولت انگليس مسئله‌اي مهم است که سال‌ها خواسته تمام تشکل‌هاي دانشجويي و حتي ساير مسئولين عدالتخواه بوده است.

وي با تاکید بر این‌که ماهیت برخی دولت‌های اروپایی به وضوح در فتنه 88 با دخالت در امور داخلی کشور ايران دیده شد، ادامه داد: بر این اساس باید با هر کشوری که رفتار خصمانه با ما داشته باشد، همچون دولت انگلیس قطع رابطه کنيم.

عباسيان در ادامه افزود: بايد تمام جهانیان و مسلمانان این موضوع را بدانند که انگلستان اولین و آخرین دشمن و طراح اصلی تمام فتنه‌های جهان است.

وي مطرح كرد: نقش پررنگ انگليس در فتنه 88 و ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان دليل اصلي اعتراض دانشجويان به اقدامات مذبوحانه انگليس بود.

عضو سابق اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان با تاکيد براينکه کشورمان طي يک سال قطع رابطه با دولت انگليس متحمل هيچ گونه آسيبي نشده است، خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران پس از 33 سال پيروزي به صلابت و استحکام رسيده است و براي رفع نيازهاي خود احتياجي به بيگانگان سودجو ندارد.

گفتني است، هشتم آذر سال گذشته در اولين سالروز شهادت شهيد شهرياري استاد فيزيک هسته‌اي کشورمان به دست تروريست‌هاي مزدور انگليس و صهيونيست دانشجويان تهراني با برگزاري تجمعي مقابل لانه جاسوسي انگليس پرچم اين سفارت را پايين کشيده و پرچم کشورمان را بر فراز اين خانه فتنه به اهتزار در آوردند.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: انگلیس ، مسلمانان ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.