سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار ساخت وساز مناطق زلزله زده متوقف نمي شود

مدير كل بازسازي كشور گفت: با وجود برف و سرما در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي تنها عمليات بازسازي واحدهاي مسكوني كند شده و به هيچ عنوان متوقف نمي شود .

جودي درگفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه فعاليت هاي بازسازي واحدهاي مسكوني مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي از شهريور ماه آغاز شده است ،گفت: 9 هزار و600 واحد از 18 هزار و500 واحد مسكوني مراحل سقف زني و ديوار چيني آنها به پايان رسيده است.

وي ادامه داد: تقريبا تمامي 9 هزارو 500 واحد مسكوني قابل سكونت هستند و تنها كاشي و گچ كاري داخل واحدها باقي مانده است.

مدير كل بازسازي كشور با بيان اينكه كمتر خانواده اي در مناطق زلزله زده در چادر ساكن هستند افزود: بسياري از ساكنان اين مناطق در واحدهاي ساخته شده ساكن شده اند و تعدادي از خانواده ها كه واحدهاي آنها آماده نشده در خانه هاي پيش ساخته شده ساكن شده اند.

جودي در ادامه تصريح كرد: 7و هزار و600 واحد مسكوني موقت در اين مناطق با تمامي امكانات و نصب ودر پنجره به متقاضيان تحويل داده شده است.

وي با اشاره به اينكه 9هزار و500 واحد از 18 هزار و500 واحدمسكوني بالاي 60 درصد تخريب شده بودند كه در الويت برنامه هاي كاري بنياد مسكن قرار داشت افزود: ساير واحدها به دليل آسيب كمتر در اولويت دوم قرار داشته كه ساخت و تعمير اين واحدها نيز آغاز شده است.

مدير كل بازسازي كشور با بيان اينكه قطار ساخت وساز بازسازي مناطق زلزله زده به هيچ عنوان متوقف نمي شود،افزود: با وجود برف و سرما در اين مناطق تنها عمليات بازسازي واحدهاي مسكوني كند مي شود.

جودي در ادامه اظهار داشت: در صورتي كه سرما اجازه بتن ريزي واحدها ندهد ،كارهاي داخلي واحدهاي مسكوني انجام مي شود.

وي خاطر نشان كرد: با وجود برف وسرما روزانه 130 تا 140 سقف ريزي و ديوار چيني واحدها مسكوني در مناطق زلزله زده آذربايجان شرقي انجام مي شود.

برچسب ها: زلزله ، خانه ، بازسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.