رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: استمهال وامهای کشاورزان زلزله زده ارسباران ابلاغ نشده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان با اعلام این مطلب گفت: در سفر معاون اول رئیس جمهوری به مناطق زلزله زده استان، استمهال وامهای زلزله زدگان اعلام شد ولی با عدم ابلاغ آن، 130واحد صنعتی تولیدی در اخذ تسهیلات جدید با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه بر اساس ابلاغیه اخیر وام های معوقه تا سقف 10 میلیون تومان بخشیده و استمهال خواهد شد ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سال 91 ، بانک ها موظف شده اند از محل بند 29 قانون بودجه اقدام نمایند و بدهکاران بانکی باید مقداری از بدهی خود را پرداخت و پس از آن با حضور ضامنین تقسیط مجدد انجام شود که ضامنین در این امر همکاری نمی کنند.

محمدیان همچنین خواستار توجه بانک ها به استمهال وام کشاورزان مناطق زلزله زده و مد نظر قرار گرفتن آنها از سوی بانک ها در ابلاغ ها و بخشنامه های مربوط شده و افزود: استمهال وام های کشاورزان منطقه ارسباران یکی از دغدغه های اصلی مدیران سازمان را تشکیل داده است.

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان با بیان اینکه با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع ذیربط اقدامات لازم جهت تامین10 درصد جو و کنستانتره مورد نیاز دامداران مناطق زلزله زده صورت پذیرفته و در حال پیگیری است افزود: در رابطه با کشت پاییزه مناطق زلزله زده نیز طبق برنامه جلو رفته و مشکلی وجود ندارد./س

 

برچسب ها: وام ، کشاورزی ، ارسباران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.