سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات احزاب انگليس درمورد رسوايي هاي مطبوعاتي

شبکه بي بي سي گفت، احتمال بروز شکاف و اختلاف شديد ميان دو حزب ائتلافي در دولت انگليس در خصوص چگونگي کنترل رفتار ناهنجار مطبوعات انگليس، وجود دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني بي بي سي ؛ راس هاوکينز، خبرنگار سياسي اين شبکه طي گزارش زنده از مرکز لندن در برابر محل برگزاري کنفرانس خبري درباره نتايج تحقيقات «لِوِسون» در خصوص لزوم کنترل و بازرسي دقيق بر مطبوعات انگليس توسط دولت اين کشور گفت، اين نقطه عطفي براي روزنامه نگاري در انگليس است، زيرا مردم اين کشور از اين که فهميدند خبرنگاران انگليسي به مکالمات تلفني مردم به صورت غيرقانوني گوش مي دهند، بسيار ناراحت و منزجر شدند.

در تحقيقات لوسون که ماه ها طول کشيده و نتايج آن امروز منتشر مي شود، از اشخاص برجسته، شامل سياستمداران، هنرپيشه ها، و نيروهاي ارشد پليس در اين باره تحقيقات به عمل آمده است.
آنچه مهم است اين است که پس از اعلام نظر قاضيِ مربوط به اين پرونده، ممکن است ميان دو بخش ائتلافي دولت انگليس، يعني حزب محافظه کار و حزب ليبرال دمکرات، شکاف ها و اختلافات عميقي در رابطه با چگونگي برخورد با مطبوعات اين کشور و روند بازرسي دقيق آنان، به وجود آيد.

برچسب ها: انگلیس ، رسوایی ، مطبئعاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.