سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حیدرپور به باشگاه خبرنگاران خبر داد

بررسی بودجه 700میلیاردی مجلس در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: موضوع بودجه 700میلیاردی مجلس در جلسه هفته آینده این هیئت با حضور نماینده اصفهان بررسی و تصمیم‌گیری نهايي در اين مورد اتخاذ مي‌شود.

عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به پیگیری اظهارات نماینده اصفهان مبنی بر بودجه 700میلیاردی مجلس اشاره کرد و گفت: این موضوع توسط هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان درحال بررسی است.

وی افزود: اعداد و ارقامی که حسن کامران نماینده اصفهان اعلام کرده بود بخشی روی کاغذ درست است ولی مباحث مربوط به واگذاری‌ها درست نیست.

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان اینکه دوستان باید با دقت حرف بزنند، اظهار داشت: در جلسه هفته آینده این هیئت با حضور و ارائه توضیحات کامران در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه گفت: این جلسه روز چهارشنبه (15 آذرماه) هفته آتي برگزار می‌شود.

حیدرپور همچنین از تدوین آیین‌نامه نحوه اداره هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبرداد و گفت: آیین‌نامه نحوه رسیدگی به موضوعات اجرایی اين هيئت نیز در حال تدوین است تا این هیئت با جدیت کار خود را دنبال کند.

گفتنی است، حسن کامران نماینده اصفهان معتقد است بودجه مجلس 700 میلیارد بوده و این موضوع با واکنش رئیس مجلس روبرو شده است، علی لاریجانی رسیدگی به این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده و خواستار ارائه گزارش آن به مجلس شده است.

انتهاي‌پيام/ب2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.