عضو مركزي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان گفت: اين هيئت فعاليت خود را به صورت جدي آغاز كرده و بعد از تعيين هيئت رئيسه و تدوين آئين‌نامه داخلي، روزهاي چهارشنبه هر هفته جلسه برگزار مي‌كند.

عوض حيدرپور شهرضايي نماينده مردم شهرضا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از آغاز فعاليت هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان خبر داد و گفت:‌ اين هيئت با جديت فعاليت خود را آغاز كرده و صبح روزهاي چهارشنبه هر هفته به طور منظم جلسه‌ برگزار خواهد كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: هيئت رئيسه و آئين‌نامه اين هيئت تشكيل و تدوين شده كه براساس آن حجت‌الاسلام سيدمحمد حسن ابوترابي‌فرد به عنوان رئيس انتخاب شده است.

حيدرپور همچنين گفت: براساس شيوه‌نامه‌ به مسائل هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان رسيدگي مي‌كنيم و در صورت لزوم جلسات متعددي نيز برگزار خواهيم كرد.

عضو مركزي هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان در ادامه به اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمايندگان اشاره كرد و گفت:‌طبق طرح برخي از همكاران، قرار است يك تبصره به ماده 6 اين قانون اضافه شود كه در همين راستا كميسيون‌هاي تخصصي اصل 90 و حقوقي قضايي موظف شدند تا با تشكيل كميسيون مشترك به اين اصلاحيه رسيدگي كنند.

حيدرپور در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر هيئت نظارت بر رفتار نمايندگان با 7 نفر به فعاليت خود به صورت جدي ادامه مي‌دهد.
انتهاي پيام/

برچسب ها: حیدرپور ، نماینده ، شهرضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار