سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشیه دیدار صدرنشینان والیبال؛

"زرینی" سرش شکست ولی ناظر ندید/ حبس یک ساعته در رختکن سالن شاهدیه و خاموشی تلفن ناظر

دیدار تیمهای والیبال کاله آمل و پیشگامان کویر یزد از بازیهای حساس هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال محسوب می شود که با نتیجه سه بر سفر به نفع یزدی های میزبان به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از این مطلبی نوشتیم در خصوص حساسیت برخی بازیهای لیگ و چگونگی انتخاب ناظرین برای هر دیدار که منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ مدعی شد به بهترین نحو این اتفاق صورت می گیرد.

در بازی هفته ششم لیگ برتر در پایان دیدار تیم های پیشگامان کویر یزد و کاله آمل حواشی بوجود آمده حاکی از آن است که باز هم باید سازمان لیگ در بحث نظارت و انتخابات افراد خاص برای بازیهای خاص دقت عمل بیشتری به خرج دهد.

پس از پایان بازی و برد سه بر صفر یزدی های ميزبان "صدری" ناظر منتخب سازمان لیگ فدارسیون والیبال به سرعت و بدون آنکه توجهی به تیم ها و چگونگی خروح آنها از سالن داشته باشد. سالن را ترک و تلفن همراه خود را نیز خاموش می کند، به طوري که مسئولان سازمان لیگ مجبور می شوند نتایج بازی و امتیازات را از کادر فنی تیم های بگیرند.

ماجرا به همین جا ختم نمی شود بلکه بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم والیبال کاله آمل یک ساعت پس از پایان بازی به دلیل تجمع هواداران و علاقمندان به والیبال یک ساعت در رختکن محبوس بودند، تماشاگران این بار می خواستند با بازیکنان مورد علاقه خود عکس بگیرند.

این امر در حالی بود که حتی یک نفر از ماموران نیروی انتظامی در سالن شاهدیه یزد حضور نداشت و بازیکنان نمی توانستند با خیال راحت از رختکن خارج شوند.

"حمزه زرینی" دریافت کننده قدرتی تیم والیبال کاله آمل هم در پایان مسابقه و زمانی که بازیکنان زمین را ترک می کردند دور از چشم ناظر سرش مورد اصابت سنگ قرار گرفته و دچار شکستگی شد.

چه خوب بود که برخی ناظرین مسابقات لیگ برتر خود را موظف می کردند پس از پایان بازی تا خروج تمامی افراد داخل سالن و خاموش شدن چراغ ها در محل اجرای دیدار بمانند تا از بروز چنین مسائل حاشیه ای جلوگیری شود./مح

گزاشي از انسيه ورزنده

برچسب ها: زرینی ، شکست ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.