در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال شکست مدعیان آملی مقابل تیم یزد از معدود نتایج تعجب آور لیگ بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم والیبال کاله آمل که تا پایان هفته پنجم مسابقات لیگ برتر بدون شکست در صدر جدول یکه تازی می کرد، در روز گذشته مقابل تیم پیشگامان کویر یزد بازی را سه بر صفر واگذار کرد.

آملی ها در شرایطی به مصاف تیم یزد رفتند که سه مهره اصلی آنها دچار مصدومیت بوده و توانستند در ترکیب تیم قرار گیرند و در سه ست متوالی به ترتیب با پوئن های 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 27 نتیجه را به حریف واگذار کردند. در تک بازی خانه والیبال تهران تیم پیکان سه بر صفر از سه تیم گنبد عبور کرده و جایگاه گنبدیها تنها با یک امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

تیم والیبال سایپا مقابل ستارگان تیم شهرداری ارومیه در کرج بازی کرد و در ست پنجم دیدار توانست زمانی که 6 بر 11 از حریف عقب بود نتیجه پایانی را به نفع خود رقم بزند. نارنجی پوشان در این دیدار با بازیکنان جوان و با انگیزه خود مقابل تیم مدعی ارومیه شگفتی ساز شدند. در این دیدار احسن اله شیرکوند لیبروی تیم والیبال شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به داور از زمین اخراج شد.

در تبریز تیم شهرداری این شهر مقابل باریج اسانس کاشان با نتیجه سه بر صفر پیروز شد و با یک پله صعود در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم والیبال میزان خراسان در سالن قدیمی مهران مشهد سه بر یک از سد تیم میزان خراسان عبور کرد. پایتخت نشینان با بهره گیری از روحیه جنگنده خود توانستند ست سوم را مقابل حریف پیروز شوند اما مشهدی ها با بهره گیری از حق میزبانی مانع از کشاندن بازی به ست پنجم شدند.

در دیدار تیم والیبال متین ورامین و آلومینیوم المهدی بندرعباس، ورامینی های میزبان سه بر یک از سد تیم حریف عبور کردند در این دیدار محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به عنوان میهمان ویژه این دیدار در سالن حضور داشت./با

برچسب ها: نتیجه ، شهرداری ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار