عباسعلي ميرحسيني، سرمربي تيم واليبال پيشگامان کوير يزد گفت: خوشبختانه توانستيم با تلاش و همت شاگردانم در هفته ششم مسابقات ليگ برتر واليبال هم سربلند شديم.

عباسعلي مير حسيني سرمربي تيم واليبال پيشگامان کوير يزد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: از قبل مي‌دانستيم که مقابل تيم کاله آمل به دليل آنکه در سال گذشته به مقام قهرماني دست يافته بود و همچنين در ترکيب خود داراي چهار نفر از اعضاي فيکس تيم ملي راه يافته به مسابقات ليگ جهاني است بازي سختي در پيش داريم.

وي تصريح کرد: علاوه بر ملي پوشان ترکيب تيم کاله آمل حضور عادل غلامي، عبدالرضا عليزاده، رضا قرا، صابر نريمان‌نژاد و ... نيز از عوامل قدرت آنها محسوب مي‌شود به شاگردانم اعلام کرده بودم که بايد مقابل آملي ها با آرامش بازي کنند.

وي گفت: حدود پنج روز پيش از بازي، تمرينات خود را براساس سيستم  بازي تيم کاله آمل انجام داديم و روي زدن سرويس‌هاي هدفدار تمرکز بسيار زيادي کرديم و خوشبختانه توانستيم يک بازي زيبا و قشنگ را در برابر مدعيان ليگ برتر امسال به نمايش بگذاريم.

وي گفت: بازيکنان تيم يزد توانستند در شرايط حساس با روحيه جنگنده و آرامش خاص خود به خوبي تصميم گيري کنند و از ضعف حريف در دريافت نهايت استفاده را داشته باشند شاگردانم تمامي تاکتيک‌ها و نکات فني ارائه شده در تمرينات را به خوبي در زمين اجرا کردند.

سرمربي تيم واليبال پيشگامان کوير يزد در ادامه خاطر نشان کرد: به عنوان بازيکنان تيم يزد وارد جو و شرايط حساس بازي شدند تمام فکر و درگيري آنها اجراي صحيح تاکتيک‌ها بود نه سوت داور اما متاسفانه بازيکنان تيم کاله آمل در اين ديدار به طور مداوم در حال بحث با داوران اعم از سرداور، داور دوم و يا داوران خط بودند و اين موضوع به نظر من تمرکز آنها را بهم ريخت.

گفتني است تيم واليبال پيشگامان کوير يزد با کسب سه امتياز کامل اين بازي به صدر جدول رده بندي در پايان هفته ششم مسابقات ليگ برتر صعود کرد./آق
برچسب ها: داور ، تمرکز ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار