سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

کنارگذر آزادراه جنوبی کرج را در شهر جدید هشتگرد تکمیل مي کنیم

منابع 50 درصدی در مسیر آزاد راهي تهران - کرج تأمین خواهد شد و به زودی پروژه کنارگذر جنوبی شهر کرج نيز آغازمي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، علی نیکزاد در مراسم بهره‌برداری از فاز یک پروژه ادامه آزادراه همت تا کرج در بخش استان تهران، با اشاره به تکمیل عملیات احداث آزادراه کنارگذر شمالی مشهد و آزادراه ساوه ـ همدان تصریح کرد: آزادراه تهران ـ کرج پرترافیک‌ترین آزادراه کشور است که در این راستا تعریض این مسیر در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: همچنین تصمیم گرفتیم ادامه آزادراه همت تا کرج و میدان امام حسین را اجرایی کنیم. همچنین اتوبان تهران ـ کرج تعریض می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ظرفیت و تعریض آزادراه تهران ـ کرج به 5 خط و افزوده شدن 2 خط در باند شمالی و 2 خط در باند جنوبی، شامل 10 خط رفت و برگشت تا پایان دولت دهم افزايش و تکمیل خواهد ‌شد.

وي با بيان اينکه کریدورهای شمال ـ جنوب و شرق ـ غرب در توسعه ترانزیت و حمل و نقل نقش بسزايي دارد، گفت:. 3 هزار و 200 کیلومتر آزادراه در دست ساخت است در حالی که در دولت‌های قبلی، سالانه 200 کیلومتر آزادراه افتتاح می‌شد.

نیکزاد افزود: برنامه داریم کنارگذر آزادراه جنوبی کرج را در شهر جدید هشت‌گرد تکمیل کنیم.

وی با اشاره به تکمیل فاز یک پروژه ادامه آزادراه همت تا کرج تصریح کرد: این پروژه 6 کیلومتری 400 میلیارد ریال هزینه داشته است.

وی اضافه کرد: تعریض آزادراه تهران ـ کرج به طول 12 کیلومتر، احداث فاز اول آزادراه شهید همت به طول 6 کیلومتر جمعاً 540 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

وی تصریح کرد: همچنین ادامه فاز یک این پروژه تا میدان امام حسین کرج به صورت مشارکتی توسط بخش خصوصی در دست اجرا است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ما منابع 50 درصدی خود را در این مسیر تأمین خواهیم کرد، ضمن آنکه سعی می‌کنیم به زودی پروژه کنارگذر جنوبی شهر کرج آغاز شود./عب
برچسب ها: سیاست ، صادرات ، تجارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.