استاندار اردبیل گفت: 11 هزار کلید مسکن مهر به متقاضیان در شهرهای بالای 25 هزار نفر تا پایان آذرماه امسال تحویل داده می شود.

اکبر نیکزاد دیروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود:‌ هم اکنون 39 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر و شش هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در حال ساخت است.

وی با اشاره به تحویل بیش از 7 هزار واحد مسکونی از 39 هزار واحد به متقاضیان گفت: پیش‌بینی می‌شود 11 هزار واحد مسکونی نیز تا آذرماه امسال و مابقی تا شش ماهه اول سال 92 آماده و تحویل داده شود.

نیکزاد همچنین از پرداخت به روز وام‌های بافت فرسوده شهری از طریق بانک مسکن خبر داد و افزود:‌ هم اکنون چهار هزار و 300 واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه 16 هزار واحد مسکونی فقط توسط تعاونی مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر در حال ساخت است، گفت: ساخت این واحدهای مسکونی باید تا پایان امسال تمام شود.

نیکزاد با اشاره به تحویل 3 هزار و 100 واحد مسکونی به متقاضیان تا پایان آذرماه از 16 هزار واحد نامبرده افزود: ساخت 4 هزار واحد مسکونی نیز تا پایان امسال به پایان می‌رسد.

استاندار اردبیل در ادامه گفت: با توجه به تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت، قرارداد جدیدی در حال حاضر برای ساخت مسکن مهر در استان منعقد نمی‌شود./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.