سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شكستي ديگر براي ضد انقلاب؛

تلويزيون معاون وزير ارشاد خاتمي راه نيفتاده تعطيل شد + سند

روزهاي پخش رسمي شبکه وابسته به صهيونيستها به يک ماه نرسيده که معاون فراري وزير ارشاد اصلاحات و سردبير ارشد اين شبکه با افشاي اختلاف عميق در پشت پرده، خبر از شکست و تعطيلي اين رسانه وابسته داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران: شبکه ماهواره‌ای "رها تی وی" که با سرمایه گذاری امير حسين جهانشاهي يكي از عوامل وابسته به سازمان‌هاي جاسوسي غرب اداره مي‌شود با اجیر نمودن چند خبرنگار و با سرپرستی علی اصغر رمضان پور معاون فراري وزیر ارشاد در دوران اصلاحات راه اندازی شده بود با بالا گرفتن اختلافات بين سران اين شبكه وابسته راه نيفتاده تعطيل شد.



این شبکه ضد ایرانی که با تبلیغ فراوان و پخش آزمایشی چند ماهه قصد داشت جبهه جدیدی بر ضد جمهوری اسلامی به سركردگي مستقیم صهیونیست‌ها ایجاد کند از چند روز قبل در ظاهر به سبب بعضی از اختلالات فنی پخش خود را متوقف کرده بود.

علی اصغر رمضان پور همكار و دوست قديمي وزير ارشاد خاتمي که تا قبل از مشغول به كار شدن در این شبکه با بنگاه خبرپراکنی بی بی سی همكاري مي‌كرد، امروز عصر با انتشار بخشی از استعفانامه‌اش گوشه‌ای از مافیای حاکم بر این شبکه را افشا كرد.

رمضان پور با اشاره به درگیری میان سرمایه گذار و هیئت امنای غربی شبکه، با اعتراض به تحقیر خود و دوستانش که باید همانند برده در خدمت هیئت مدیره بودند به سانسور خبري در اين شبكه اعتراض كرده و استعفا خور را اعلام مي‌كند.


پیش از رها تی وی نیز شبکه‌ای وابسته به غرب توسط بعضی از فتنه گران به نام رسا تاسیس شده بود که با عدم استقبال مجبور به تعطیلی شد.

از سویی برخی از منابع مرتبط با این شبکه میگویند رمضان پور از ابتدا با علم به سیاست حاکم بر این شبکه به استخدام آن در آمد و این ژست‌ها برای پنهان سازی درگیری وی بر سر تقسیم پول‌های دریافتی میان خود و اربابانش می‌باشد.






تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.