پس از شکست مفتضح پروژه مشترک شورای راه سبز (شورای فتنه گران در خارج از کشور) و صهیونیستها برای ایجاد مزاحمت در روز 25 بهمن که باعث درگیری وسیع ضد انقلاب در شبکه های ماهواره ای شد و حتی تا بدانجا پیش رفت که ...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران پس از شکست مفتضح پروژه مشترک شورای راه سبز (شورای فتنه گران در خارج از کشور) و صهیونیستها برای ایجاد مزاحمت در روز 25 بهمن که باعث درگیری وسیع ضد انقلاب در شبکه های ماهواره ای شد و حتی تا بدانجا پیش رفت که هرکدام دیگری را به عنصر نفوذی و مدحی بودن متهم کردند اینبار شورای راه سبز در بیانیه ای که باعث تمسخر کاربران اینترنتی شده است خواستار این شد که مردم در روزهای پایانی سال (که عموما برای خرید های پایانی سال در اماکن عمومی مانند فروشگاهها و ... بیشتر حضور می یابند) در اماکن عمومی حضور یابند تا بدین وسیله حمایت خودشان را از فتنه گران خارج نشین اعلام کرده باشند.

گفتنی است پیش از این و در آستانه 25 بهمن سايت ضدانقلاب بالاترين در اقدامى جالب و تامل برانگيز راهكارهاى مضحكى را براى تقويت حركت اعتراضى منتشر كرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران سايت بالاترين با اين توضيح كه اين راهكارها می تواند خواسته معترضان را در مسير و زمانى واحد به حركت درآورد، راهكارهاى زير را پيشنهاد داد:
1 - سكوت كامل در منزل به مدت يك هفته اين حركت باعث می شود دولت نتواند جامعه را جامع هاى پويا و در حركت نشان دهد. ضمن اينكه در پيشبرد كارها با مشكلات اساسى روب هرو خواهد شد.
2 - غيبتهاى متوالى از محل كار با اين كار سيستم ادارى حاكميت تقريبا فلج شده و از حركت می ايستد. نگران مشكلات احتمالى براى مردم نبايد بود چون وقتى همه با هم دست به اين اقدام بزنند سيستم چار هاى جز كنار آمدن با آنها ندارد.
3 - حركت دنده عقب در خيابا نهاى يكطرفه (خلاف جهت اصل) اين نوع اعتراض باعث ايجاد جو ناامنى در جامعه می شود.
4 - ادامه نافرمانى مدنى با حضور در پار كها به صورت هر روزه

5 - عدم خريد كالا و پوشاك از فروشگا هها و واحدهاى تجارى در زمان عيد نوروز همانطور كه می دانيد دولت در حال حاضر با مشكلات مالى عظيمى دست و پنجه نرم می كند و اميد زيادى به گردش مالى شب عيد دارد. با اين حركت اعتراضى دولت از اين گردش مالى بی بهره مانده و اقتصاد كشور با شكست روب هرو می شود.
6 - طرح تحريم اعتراضى ديد و بازديد از اقوام و دوستان در عيد نوروز
7 - خاموش كردن همه وسايل برقى بعد از ساعت 9 شب به طور مطلق با توجه به اينكه طرح روش نسازى وسايل برقى در اين ساعات به علت تحميل بار مالى سنگين بر مردم با عدم استقبال روبه رو شد پيشنهاد می شود از اين طرح استفاده شود زيرا منابع مالى دولت را بشدت محدود می كند.
8 - ايجاد ازدحام و ترافيك در چهار را ههاى اصلى شهر
9 - خريد فراوان ميوه از آنجايى كه ميوه يكى از اقلام ضرورى شب عيد به حساب می آيد پيشنهاد می شود به هر ميزان كه می توانيد ميوه بخريد و در منزل نگهدارى كنيد تا بازار كشور با كمبود با كمبود اين كالاى ضرورى روبرو شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار