سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير طرح توسعه CNG:

طرح درجه بندي جايگاههاي CNG به زودي اجرا مي شود

طرح درجه بندي جايگاههاي CNG و طرح پيشنهادي براي افزايش کارمزد پايه به مراجع ذي صلاح ارائه شده است که پس از انجام بررسي ها و نهايي شدن آن اطلاع رساني خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شهرام اسدپور قائم مقام رئيس كنفرانس و نمايشگاه CNG با بيان اين مطلب گفت: اسدپور تعداد جايگاههاي راه اندازي شده تا امروز را 1954 باب عنوان کرد و گفت: در حال حاضر از لحاظ تعداد جايگاههاي عرضه سوخت CNG در رتبه سوم جهان قرار داريم.

وي ادامه داد: با دراختيار داشتن در حدود 3 ميليون خودروي دوگانه سوز به طور رسمي دومين جايگاه جهان را در تعداد خودروهاي گازسوز داريم اما با درنظر گرفتن خودروهايي که خارج از چارچوب دوگانه سوز شده اند، در عمل اولين جايگاه جهان را در تعداد خودروهاي گازسوز در اختيار داريم.

اسدپورافزود: طرح درجه بندي جايگاههاي CNG و طرح پيشنهادي براي افزايش کارمزد پايه و تخصيص کارمزد ويژه تهيه شده و به مراجع ذي صلاح ارائه شده است که پس از انجام بررسي ها و نهايي شدن آن اطلاع رساني خواهد شد.

مديرطرح توسعه CNG شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران، با بيان اينکه تاکنون 24 هزار شغل در طرح توسعه CNG به طور مستقيم و غيرمستقيم ايجاد شده است، تصريح کرد: در صورت تکميل زيرساختهاي ايجاد شده، تعداد اشتغال زايي طرح به 50 هزار شغل مي رسد.

اسدپور با بيان اينکه موانعي در راه توسعه و راه اندازي جايگاههاي CNG داشته ايم، اذعان داشت: هم اکنون سهم مصرف CNG در سبدسوخت کشور به طور آماري و دقيق 22.3 درصد است اما در برخي شهرها اين ميزان تا 38 درصد نيز مي رسد.

وي تصريح كرد: درخصوص تست هاي دوباره (retest) مخازن جايگاههاي عرضه CNG و بازديد ادواري مخازن خودروهاي دوگانه سوز جلساتي برگزار شده و اميدواريم هرچه زودتر شاهد اجرايي شدن آن باشيم./ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.