همزمان با پنجمین روز هفته دولت، 33 پروژه گاز رسانی شهرستان گنبد به مرکزیت روستای بی بی شیروان با حضور استاندار گلستان و مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان، رمضانعلی سنگدوینی، مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص جزئیات گازرسانی به پروژه های شهرستان گنبد گفت: شهرستان گنبد در هفته دولت 33 پروژه گاز رسانی در بخش های مختلف بالاترین حجم تعداد پروژه های را بویژه در بخش روستایی داشت.

وی افزود: از مجموع 40 روستای قابل افتتاح هفته دولت تعداد 20 روستا اختصاص به شهرستان گنبد دارد که در این رابطه تعداد 16 هزار و 393 نفر از مردم شهرستان از این موهبت الهی بهره مند می شوند.

سنگدوینی در خصوص سایر پروژه های شهرستان گنبدکاووس، تصریح کرد: در سایر بخش ها نیز تعداد 13 پروژه شامل گاز رسانی به مسکن مهر، واحد های صنعتی و جایگاه سی ان جی افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع برای گاز رسانی به 33 پروژه شهرستان گنبد افزون بر 93 میلیارد و 650 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز گلستان در پایان ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی و مدیریت در مصرف گاز، گفت: در شهرستان گنبد و اینچه برون از مجموع 161 روستای موجود تعداد 142 روستا قابلیت گاز رسانی دارد که تاکنون تعداد 84 روستا را از نعمت گاز بهره مند شدند.

گفتنی است، در این مراسم قناعت استاندار گلستان، عباسی نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی، احمدی فرماندار و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند./ع

برچسب ها: گاز ، هفته دولت ، گنبد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.