سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي‌قدوسي در واکنش به استفاده از پرچم مخدوش ايران در ويتنام:

سفير ايران در ويتنام و تيم تشريفات رياست‌جمهوري پاسخگو باشند/ کميسيون امنيت ملي به جد موضوع را بررسي مي‌کند

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس استفاده از پرچم مخدوش ايران در سفر رئيس‌جمهور به ويتنام را ناشي از سهل‌انگاري تيم تشريفات رياست‌جمهوري و سفير كشورمان در ويتنام دانست.

جواد کريمي‌قدوسي نماينده مردم مشهد و کلات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به استفاده از نسخه‌هايي مخدوش از پرچم جمهوري اسلاي ايران در ديدارهاي مقامات كشورمان با مقامات ويتنامي در جريان سفر رئيس‌جمهور به اين كشور گفت: به طور کلي مسئوليت اين موضوعات بر عهده گروه تشريفات رياست جمهوري است که در سفرها همراه رئيس‌جمهور در کنفرانس‌ها شرکت و يا در سفر به کشورهاي ديگر  وي را همراهي مي‌کنند.

وي در ادامه افزود: همچنين رسيدگي و بررسي اين مسائل بر عهده سفير جمهوري اسلامي ايران در آن کشور است که بايستي مسائل حاشيه‌اي کنفرانس‌ها، نشست‌ها و ملاقات‌ها و جزئيات امور را براساس پروتکل‌هاي منعقد شده بين دو طرف کنترل و نظارت کند تا اگر با سهل‌انگاري ارزش‌ها خدشه‌دار شده‌اند در رفع آن اقدام شود.

عضو کميسيون امنيت ملي در خاتمه تصريح کرد:‌ اين مسئله قطعا در کميسيون امنيت ملي مورد بحث و واکاوي قرار خواهد گرفت تا پس از دريافت اصل اخبار و بررسي آن اقدامات مقتضي انجام شود.

گفتني است در سفر اخير محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور کشورمان به ويتنام، در پرچم کشورمان که در محل ديدارهاي رئيس‌جمهور  و مقامات ويتنامي برافراشته شده بود چند اشتباه فاحش به چشم مي‌خورد که از جمله آن حک‌شدن تصويري ناخوانا و بي‌شباهت با لفظ جلاله"الله اکبر" بود.

انتهاي پيام/س2
 

برچسب ها: کمیسیون ، ویتنام ، پرچم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.