سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندان منطقه 4 به زودی صاحب پل عابر مکانیزه می شوند

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: پل عابر مکانیزه میدان رسالت در جهت بهبود وضعیت موجود طراحی شده است و به زودی ساماندهی آن به پایان خواهد رسید.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: میدان رسالت سالهاست که شرایط بدی داشته است البته امروز با توجه به تمهیدات انجام شده بار ترافیکی این میدان سبک تر شده است و این پل جهت بهبود وضعیت موجود طراحی شده است و به زودی ساماندهی آن به پایان خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 درباره وضعیت کنونی پل عابر مکانیزه میدان رسالت ادامه داد: کار سازه پل به بخش های نهایی رسیده است و هم اکنون پلکان های مکانیزه این پل در حال نصب است.

میرزایی تصریح کرد: پل عابر تمام مکانیزه میدان رسالت با 300 متر طول عرشه به عنوان بزرگترین و یکی از زیباترین پل های عابر پیاده کشور سهم بسزایی در جا به جایی عابران پیاده خواهد داشت و الگوی تردد منظم عابرین پیاده در سطح میدان غیر همسطح رسالت و خیابان های مجاور می شود.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر این پل به دلیل ساز و کاری که دارد زیبایی خاصی به شهر می دهد و برای عابرین پیاده استفاده از آن جذابیت دارد، این پل مدت یک سال است که مراحل طراحی و ساخت خود را همزمان طی کرده است و تا کنون در خاورمیانه از چنین سازه ای استفاده نشده است.

میرزایی تصریح کرد: این پل دارای سه شاخه است که شاخه های خیابان شهید مدنی و رسالت به پایان رسیده و شاخه خیابان هنگام تا یک ماه آینده به پایان می رسد و به زودی پلکان های ثابت آن نصب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تمام توان مدیریت منطقه 4 و شهرداری تهران بر این است که این پل در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد./ف

برچسب ها: مکانیزه ، عرشه ، خیابان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.