معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4، گفت: اداره خدمات شهري منطقه، همزمان با شروع فصل بارندگي اقدام به لايروبي انهار و مسيل هاي سطح ناحيه براي مهار آبگرفتگي معابر مي كند.

حميد ناصحي، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، ضمن بيان اين مطلب افزود: اين عمليات با هدف پاكيزگي شهر و پيشگيري از آبگرفتگي در محورهاي منتخب، انجام مي شود.
معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 4، با اشاره به مشاركت و همكاري شهروندان، ادامه داد: مشاركت جدي شهروندان در عدم تخليه زباله و نخاله هاي ساختماني در انهار، باعث جلوگيري از آبگرفتگي در زمان بارش باران مي شود.
ناصحي از آمادگي كامل نيروهاي خدمات شهري براي مقابله با بروز هرگونه آبگرفتگي در بارش هاي احتمالي، تصريح كرد: مديريت شهري منطقه، با بكارگيري تمام توان و امكانات خود تلاش دارد در روزهاي بارندگي از ورود هرگونه آبگرفتگي و اختلال در رفت و آمد شهروندان، پيشگيري كند.
محمد معيني رئيس اداره مسيل ها و قنوات منطقه 4، بيان كرد: براي مقابله با آبگرفتگي معابر و خيابان هاي سطح منطقه، پيش بيني هاي لازم در مورد تجهيزات مورد نياز زمان بارندگي، براي انجام عمليات لايروبي با محوريت نواحي، طبق زمانبندي مشخص و معين در حال انجام است و تا پايان فصل بارندگي، ادامه خواهد داشت.
معيني تاكيد كرد: با تعريف محدوده كاري براي نواحي و استقرار تسهيلات ويژه، تلاش مي كنيم در روزهاي باراني، تردد شهروندان با سهولت انجام گيرد.
وي مشكل آبگرفتگي و ساماندهي آبهاي سطحي را مهم ارزيابي كرد و اين مهم را از اولويت هايي دانست كه از سوي مديريت شهري تاكيد زيادي بر آن شده است./ز

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: ناصحی ، مطلب ، پاکیزگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار