سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نعیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتخابات زود هنگام رژيم صهيونيستي نوعي فرار رو به جلو برای رهایی از بحران است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: بروز اختلاف شدید داخلی در رژيم جعلي صهيونيستي سبب شده که نتانیاهو احساس خطر کند؛ بنابراین از طریق ائتلاف با برخی از احزاب تندرو و طراحی انتخابات زودهنگام، صحنه بازي سياسي را آماده کرده که این اقدام نوعی فرار رو به جلو برای رهایی از بحران است.

مصیب نعیمی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتخابات زودهنگام پارلمانی در رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: این انتخابات بايد در ماه اکتبر صورت می‌گرفت اما به علت اختلاف میان دولتمردان رژیم جعلی صهیونیستی به جلو افتاده است، البته به نتیجه نرسیدن بودجه سال 2013 نیز موجب شده تا نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم غاصب، خواستار به جلو انداختن زمان انتخابات پارلمانی باشد.

وی ادامه داد:  بروز اختلاف شدید داخلی در اين رژيم جعلي سبب شده که  نتانیاهو احساس خطر کند، بنابراین از طریق ائتلاف با برخی از احزاب تندرو و طراحی انتخابات زودهنگام، صحنه بازي سياسي را آماده کرده که این اقدام، نوعی فرار رو  به جلو برای رهایی از بحران است.

نعيمي همچنین با اشاره به انتخابات آمریکا و تاثیر آن در برنامه‌هاي آتي رژیم جعلي صهیونیستی افزود: ایالات متحده آمریکا با توجه به شرایط انتخاباتي نمی‌تواند نسبت به برنامه‌هاي رژیم جعلي صهیونیستی، انتقادی داشته باشد، بنابراین مجبور به پذیرش زیاده‌خواهی این رژیم غاصب خواهد بود.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان تصريح کرد: احتمال می‌رود در انتخابات پارلمانی پیش رو در رژیم صهیونیستی، جناح سنتی، آراء خود را از دست بدهند،  بنابراین آنها در تلاش هستند تا با رويکردي جديد، آينده رژيم صهيونيستي را تحت‌الشعاع قرار دهند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: نعیمی ، نتانیاهو ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.