يک کارشناس سياست خارجي گفت: تصمیم برای انحلال پارلمان و انتخابات زودرس در سرزمين‌هاي اشغالي، نشان‌دهنده آن است كه رژيم صهيونيستي بيش از پيش به ورطه سقوط و نابودي نزديك مي‌شود.

سيد هادي سيد افقهي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات زودهنگام پارلمان رژیم صهیونیستی اظهار داشت: تصمیم برای انحلال پارلمان و انتخابات زودرس، نشان‌دهنده آن است كه رژيم صهيونيستي بيش از پيش به ورطه سقوط و نابودي نزديك مي‌شود.
 
وي شکنندگی پیوند بین اعضای ائتلاف كابينه رژيم صهيونيستي در قبال برخی راهبردهای اساسی در حکومت نتانیاهو را عامل ایجاد بن‌بست سیاسی این رژیم دانست و افزود: اجماع اساسی در خصوص اینکه آیا نتانیاهو باید راه‌حل 2 دولت فلسطینی- صهيونيستي را به رسمیت شناخته یا آن را پشت سر بگذارد، در كابينه اين رژيم وجود ندارد.
 
سيد افقهي با اشاره به اظهارات مقام‌هاي رژيم صهيونيستي در مورد پرونده هسته‌اي ايران تصريح كرد: ‌برخورد با پرونده هسته‌ای ایران نیز یکی از موارد اختلاف در کابینه رژیم صهیونیستی بود که طی آن عده‌ای معتقد بودند، مواضع افراطی نتانیاهو نه تنها موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد، بلکه مناسبات راهبردی این رژیم با غرب را نیز تحت تأثیر جدی قرار خواهد داد.
 
اين کارشناس سياست خارجي با اشاره به اين‌كه در سال آينده ميلادي شاهد چالش‌های بیشتر بین رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهيم بود، خاطر نشان كرد:سال آینده میلادی، سال چالش‌های بیشتر بین رژیم صهیونیستی و آمریکا خواهد بود، که در عرصه‌های مختلف خود را نشان خواهد داد، البته این بدان معنا نیست که رژیم صهیونیستی و آمریکا در حوزه‌های دیگر همکاری‌های خود را ادامه ندهند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار