سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شريعتي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ورود زود هنگام به مباحث انتخاباتي فضاي بدبيني را در كشور ايجاد مي‌كند

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي، سبب ايجاد فضاي رقابتي، بدبيني و جو ناسالمي در كشور مي‌شود.

مالك شريعتي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران درباره ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي و فعاليت‌هاي برخي كانديداهاي احتمالي، گفت: فعاليت‌هاي آغاز شده از سوي برخي از نامزدهاي احتمالي و چهره‌هاي سياسي در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي شهر غيرقانوني است.
 
عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: وارد شدن به مقوله انتخابات در حالي كه زمان زيادي تا برگزاري آن باقي مانده است سبب مي‌شود فضاي رقابتي، بدبيني و جو ناسالمي در كشور ايجاد شود و روند پيشبرد برنامه‌هاي اجرايي كشور را با تاخير روبه‌رو كند.
 
وي تصريح كرد: احزاب، تشكل‌ها و چهره‌هاي سياسي بايد اين موضوع را در نظر بگيرند كه ورود زودهنگام به وادي انتخابات آرامش كشور را بر هم مي‌زند و سبب خواهد شد تا اذهان عمومي كشور منحرف و از توجه به مقولات مهم غافل شوند.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: گروه‌ها و تشكل‌هاي سياسي بايد از ورود زودهنگام به انتخابات و ايجاد فضاهاي هيجاني بپرهيزند چراكه منافع كشور و مردم در اين مسئله وجود دارد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.