عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در تشريح ديدار شوراي مرکزي اين جمعيت با مراجع عظام تقليد در قم گفت: مسائل و مشکلات روز مردم، مسائل منطقه‌اي، تهاجم فرهنگي و موضوعاتي مربوط به انتخابات پيش رو اهم موضوعات طرح شده در اين جلسات بود.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در تشريح جلسه ديروز(دوشنبه 1 آبان) شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با مراجع عظام تقليد قم، اظهار داشت: شوراي مرکزي رهپويان هر دو ماه يک بار برنامه دارد تا با مراجع عظام تقليد ديدار کرده و از رهنمودهاي اين بزرگان در مسر و برنامه‌هاي خود استفاده بکند.

سروري گفت:‌ روز گذشته شوراي مرکزي جمعيت رهپويان با حضرات آيات حسيني بوشهري، صافي گلپايگاني و نوري همداني توفيق ملاقلات داشت وجهت اداي ادب و احترام خدمت بزرگواران رسيد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي افزود: در اين ديدارها، نکته‌اي که بسيار قابل توجه و تامل‌برانگيز بود حساسيت مشترک مراجع عظام نسبت به مسائل و مشکلات اقتصادي مردم بود؛ خصوصا تاکيد بر بحث همدلي و همفکري مسئولين براي گذر از اين مرحله و حل مشکلات و معضلاتي که پيش روي مردم است.

وي با بيان اينکه حل مشکلات مردم موضوعي بود که هر سه بزرگوار بر آن تاکيد داشتند، عنوان کرد:‌ بحث مسائل منطقه‌اي، فراگير شدن گفتمان انقلاب اسلامي در منطقه و نياز به اينکه جمهوري اسلامي بايد به عنوان يک الگو هميشه باقي بماند، نيز مطرح شد و علما تاکيد داشتند اين موضوع مهم بايد مورد توجه مردم و به ويژه مسئولين قرار گيرد.

سروري در ادامه به تذکرات علما درباره مسائل فرهنگي اشاره کرد و گفت: در اين جلسات عنوان شد که دشمن به دنبال تخريب فرهنگي، تحميل فرهنگي و تسليم کشور دربرابرمطالبات استکباري نظام سلطه است، به همين دليل با اعمال فشار و تهديد از طريق برنامه‌هاي مبتذل فرهنگي به دنبال آسيب‌رساني جدي به بنيان‌هاي فرهنگي مردم و کشور است.

عضو شوراي مرکزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي درباره مسائل انتخاباتي مطرح شده در اين جلسات گفت:‌ در اين جلسات اعضا شوراي مرکزي، موضوعات و مسائل مختلفي را درباره انتخابات آتي مطرح کردند، که اين بزرگواران به ويژه آيت الله حسيني بوشهري، ضمن پاسخگويي به اين مسائل، بر دقت و توجه لازم براي حرکت در مسير وحدت و جلوگيري از اختلافاتي که به گفتمان انقلاب اسلامي آسيب مي‌زند، تاکيد داشتند.

وي همچنين خاطر نشان کرد:‌ مراجع عظام درمورد حساسيت انتخابات آينده و لزوم بصيرت در اين انتخابات تذکراتي دادند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار