سروري در واکنش به اظهارات متناقض ميان چهره‌هاي جريان اصلاحات؛

بر هيچ مطلع سياسي عملكرد خاتمي در جريان فتنه پنهان نيست/عارف در مسير غلطي قرار گرفته است

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: ورق زدن صفحات تاريخ ما را به عملكرد و حمايت بي‌شاعبه خاتمي از فتنه 88 پيوند مي‌زند و بر هيچ مطلع سياسي كه ايام فتنه را دنبال مي‌كرد اقدامات آشكار و پنهان خاتمي پنهان نيست.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، به اظهارات متناقض عارف و خاتمي در طرح موضوع " واژه تقلب در انتخابات" اشاره کرد و با بيان اينکه خاتمي استفاده از واژه تقلب در انتخابات سال 88 را رد کرده درحاليکه عارف لفظ دلسوزي جريان اصلاحات را بر اين موضوع نهاده است، گفت: ورق زدن صفحات تاريخ ما را به عملكرد و حمايت بي‌شاعبه خاتمي از فتنه 88 پيوند مي‌زند و بر هيچ مطلع سياسي كه ايام فتنه را دنبال مي‌كرد اقدامات آشكار و پنهان خاتمي پنهان نيست.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد: خاتمي در جريان فتنه 88 به جاي ايجاد آرامش در جامعه و كاهش تنش‌ با موضع گيري‌هاي خود به اختلافات و لشكركشي‌هاي خياباني دامن زد.

وي درباره اظهارات عارف كه عملكرد اصلاح‌طلبان و پروژه تقلب آنان را از روي دلسوزي براي نظام بيان كرده است، گفت: موضع‌گيري عارف جاي تاسف دارد چراكه براي عارف در مقايسه با ساير اصلاح‌طلبان جايگاه ديگري قائل بوديم.

سروري ضمن مطرح كردن سوالاتي اظهار داشت: آيا عارف به ياد ندارد كه اصلاح‌طلبان ساختار شكن در جريان فتنه 88 با ضدانقلاب‌، رژيم صهيونيستي، بهائي‌ها و آمريكا شركت سهامي عليه مردم و نظام را راه‌اندازي كردند.

وي تاكيد كرد: آيا عارف به ياد ندارد كه اصلاح‌طلبان در روز عاشوراي حسيني با بي‌شرمي مساجد را به آتش كشيدند و مقدسات ملت را به بازي گرفتند.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي با بيان اينكه موضع گيري‌هاي جديد عارف به تخريب گذشته وي منجر مي شود، گفت: عارف در مسير غلطي قرار گرفته است و گام برداشتن در اين مسير غلط، داشته‌هاي گذشته وي را از بين مي‌برد.

قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: عده‌اي در تلاش‌اند تا آدرس و مشاوره غلط به عارف بدهند و مشاوره‌هاي اشتباه به موضع‌گيري در جهت منافع عناصر ساختارشكن منجر مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خاتمی ، عارف ، تقلب ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار