سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

برگزاری همایش بین المللی جوملا در کرمان

دبیر همایش بین المللی جوملا گفت : تاکنون 50 سایت برای شرکت در سومین همایش فناوری اطلاعات و ارتباطات الکتریکی اتاق بازرگانی کرمان تحت عنوان جشنواره ی جوملا ثبت نام کرده اند.

نوید زراعتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان افزود : این جشنواره برای اولین بار و به صورت پایلوت در ایران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه وب سایت های شرکت کننده در این جشنواره در 17 محور ، به رقابت می پردازند تصریح کرد : به مقام های اول تا سوم این جشنواره جوایز نفیس اهدا می شود.

زراعتی اظهار داشت : یکی از مزایای سیستم های متن باز این است که در برابر تحریم ها مصون می ماندضمن اینکه اگر کشور در این زمینه تحریم شود ، با توجه به کدهایی که از این نرم افزار در اختیار ماست دچار مشکل نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه سیستم مدیریت محتوایی یا بنیاد جوملا در سال 2001 فعالیت خود را آغاز کرده است خاطرنشان کرد : این بنیاد براساس فعالیت های بشر دوستانه راه اندازی شده و به هیچ کشور خاصی وابسته نیست.

زراعتی با بیان اینکه این سیستم به صورت رایگان توسط کاربران در سراسر جهان گسترش داده شده است گفت : اکنون این سیستم 110 توسعه دهنده در سراسر دنیا دارد.

وی ارسال پیامک و چاپ پوستر را از دیگر اقدامات انجام شده برای برگزاری این همایش برشمرد و افزود : تا کنون نزدیک به 300 نفر برای شرکت در این همایش ثبت نام کرده اند.

زراعتی یادآور شد : علاقه مندان برای شرکت در این همایش که 25 آبان ماه جاری برگزار می شود ، می توانند در سایت جوملا ثبت نام کنند تا در همایش حضور داشته باشند./س

برچسب ها: برگزاری ، همایش ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.