سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرامرز ظلي:

بازي با گهر، بازي آساني نيست

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: استقلاليها نسبت به تيم گهر شرايط بهتري دارند اما اتفاقات فوتبال غيرقابل پيش بيني است.و هر تيمي که لياقت و شايستگي داشته باشد برنده اين بازي است.

فرامرز ظلي پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: گهر يک تيم صاحب ناب و با سابقه اي است و بازيکنان جوان و دونده اي دارد استقلالي ها نبايد اين بازي را ساده بگيرند چرا که اين تيم تازه وارد به ليگ برتر براي بقا و اعاده حيثيت با تمام توان مقابل استقلال بازي مي کند.
ظلي درباره حضور مايلي کهن به عنوان سرمربي در تيم گهردرود گفت: اميدوارم مايلي کهن براي گهريها خوش قدم باشد گهري ها نبايد انتظار داشته باشند که با حضور مايلي کهن به يک باره همه چيز عوض شود مايلي کهن بر داشتن از تيم گهر شنيداري بوده و شناخت سطحي از اين تيم دارد بخاطر همين نبايد از اين مربي انتظار معجزه داشته باشيم.
وي در ادامه بيان کرد: اگر مايلي کهن از قبل نسبت به تيم گهر شناخت داشت و تيم را هم خودش بسته بود مي توانيم اميدوار باشيم که وي با تغيير تاکنيک تيمي مي تواند تيمش را مقابل استقلال برنده کند اما نبايد در چنين موقعيتي انتظار معجزه از مايلي کهن را داشته باشيم.
ظلي درباره عملکرد استقلال درطول 13 هفته ليگ برتر گفت: استقلال با پتانسيل و نيروهايي که داشته تا الآن نتايج خوبي در ليگ گرفته است. اميدوارم آبي پوشان به آنچه که شايستگي اش را دارند دست يابند.
گفتني است، تيم فوتبال استقلال بايد روز دوشنبه مقابل استيل آذين گهر درود لرستان برود./با

برچسب ها: ظلی ، گهر ، استقلال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.