ظلي در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس دچار بیماری خاص است از رویانیان گرفته تا کادر فنی نتوانستند برای این تیم یک نسخه شفا بخش مطابق با شأن و شخصیت این تیم بنویسند و اجرا کنند.

پرویز ضلی ، پیشکسوت پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان پرسپولیس کم کاری می کنند اسم های بزرگی به ظاهر در پرسپولیس هستند اما ما بازی مؤثری از آنها در زمین ندیدیم.

ظلی درباره حضور نداشتن کریمی و انصاریفر در ترکیب تیم پرسپولیس اظهار داشت: این دو بازیکن در بازی های قبلی در تیم پرسپولیس خوب بازی نمی کردند و  به طور حتم آنها در مقابل سپاهان هم نمی توانستند برای تیمشان مثمر ثمر باشند.

وی در ادامه بیان داشت: به هر حال برخی از بازیکنان پرسپولیس پا به سن گذاشته اند و سيستم بدنشان اجازه نمی دهد که همواره برای تیمشان مؤثر باشند آنها باید به تدریج کفش هایشان را آویزان کنند و تیم را به جوانها بسپارند، متأسفانه بازیکنی همچون کریم انصاری فر یکباره بزرگ شد در حالیکه ظرفیت این بزرگ شدن را ندارد.

وی در خصوص راهکارش برای برون رفتن پرسپولیس از بحران گفت: باید از نزدیک نظاره گر تیم باشیم تا بتوانیم راهکار ارائه دهم سرمربی تیم باید با توجه به شرایط و وضعیت روحی و روانی بازیکنان چاره ای برای برون رفت از این بحران بیاندیشد.

وی درباره عملکرد مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس گفت: کارنامه ژوزه نشان می دهد که وی مربی بزرگی است اما ژوزه به اندازه نامش هم در پرسپولیس موفق نبوده است وی نتوانسته تأثیر کوچکی بر عملکرد سرخپوشان بگذارد و به نظر می رسد به خاطر سن بالایش نمی تواند دیگر کارایی گذشته را داشته باشد.

ظلی درباره حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: مانوئل تصمیم گیرنده در پرسپولیس است و یحیی گل محمدی به تنهایی نمی تواند برای سرخپوشان معجزه کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در هفته های بعد در حد نامش بازی کند و دوباره به روزهای اوجش بازگردد./ق


برچسب ها: ژوزه ، مانوئل ، گل محمدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار