پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص برد مقابل صبای قم در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: استقلالی ها با تفکر و با اندیشه خاص بازی کردند آنها بدوم استرس و نگرانی به خاطر حواشی پیش آمده توانستند صبا را ببرند.

فرامرز ظللی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آبی پوشان خیلی زود به گل رسیدند و با دفاع منطقی توانستند آن یک گل زدند را تا پایان بازی حفاظ کنند و حفاظت از گل زده هنر می خواهد که استقلالی ها در بازی با صبا نشان دادند.

ظلی در ادامه بیان کرد: بازی عالی از هر دو تیم شاهد بودیم به هر حال موقعیت ها و هیجان های خاص فوتبال را در این بازی ندیدیم و تماشاگران از این بازی لذت نبردند.

وی درباره تعویض های صورت گرفته در این بازی گفت: تعویض ها به تفکر مربی وابسته است به هر حال تعویض ها برای بهبود و رسیدن به نتیجه مد نظر تیم صورت می گیرد که تیم صبا نتوانست از تعویض هایش به درستی نتیجه لازم را بگیرد.

وی درباره عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال بیان داشت: منکر دانش و قابلیت های قلعه نوعی نیستم وی تاکتیکش هجومی است اما بازیکنانی ندارد که بتوانند تاکتیک وی را در زمین اجرا کنند و این باعث شده که وی به کم قانع و فقط به فکر نتیجه گرفتن باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: استقلالی ها در خط حمله کوبندگی و خلق موقعیت های گل به نسبت سال های گذشته ندارند، مهاجمان استقلال زهردار نیستند، در فوتبال امروز هافبک ها نقش اصلی در یک تیم ایفا می کنند و آنها با تغذیه مناسب مهاجمان باعث خلق موقعیت گلزنی می شوند که هم اکنون در رفوتبال ما کمتر دیده می شوند.

وی درباره حضور نداشتن زندي در تیم استقلال گفت: بازیکنانی همسطح زندی در استقلال زیاد هستند و به هیچ عنوان نبود زندی تأثیر منفی در خط میانی استقلال نگذاشت.

گفتنی است دیدار دو تیم فوتبال استقلال با صبای قم با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان با پایان رسید./ق

برچسب ها: ظلی ، فوتبال ، استقلال ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار