سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوي كميسيون امنيت ملي:

توافق مذاکره ايران با آمريکا براي القاي اختلال در اراده ملت ايران در مقابله با تحريم‌هاست

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس ضمن تكذيب توافق ايران براي مذاكره مستقيم با آمريكا گفت: هدف اينگونه فضاسازي‌هاي رسانه‌اي، القاي اختلال در عزم و اراده ملت ايران در مقابله با تحريم‌هاست.

سيدحسين نقوي‌حسيني نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ادعاي روزنامه نيويورك‌تايمز مبني بر توافق ايران و آمريكا براي انجام مذاكرات دوجانبه درباره فعاليت صلح‌آميز هسته‌اي ايران را به شدت تكذيب كرد و گفت: تصميم‌گيري در خصوص مذاكره با آمريكا از جمله اختيارات مقام معظم رهبري است و شخص ديگري نمي‌تواند در اين حوزه تصميم‌گيري كند.
 
وي در ادامه با بيان اينكه مسئله مذاكره با آمريكا در حوزه سياست‌هاي کلان  قرار دارد كه حد و حدود آن را تنها مقام معظم رهبري مي‌توانند تعيين كنند، گفت: تا زماني كه آمريكا رفتار خصمانه و تجاوزگرانه داشته باشد، سلطه‌گري را دنبال كند، مطالبات و بدهي‌هاي ملت ايران را نپردازد و خيانت‌هايي كه بر كشور ايران روا داشته را جبران نكند، هيچ نوع باب مذاكره‌اي وجود نخواهد داشت.
 
 سخنگوي كميسيون امنيت ملي در ادامه افزود: اين نوع اطلاع‌رساني و فضاسازي رسانه‌اي به دنبال القاي اختلال در عزم و اراده ملت ايران  در مقابله با تحريم‌هاست، در صورتي كه ملت ايران همواره اعلام كرده كه در مقابل تحريم‌ها و تهديدها تسليم نمي‌شود و فشارها بر اراده ملت ايران تاثيري نخواهد داشت.
 
نماينده مردم ورامين در مجلس  در ادامه به انتخابات رياست جمهوي آمريكا اشاره كرد و اظهار داشت: از آنجايي كه آمريكا به شدت تحت تاثير ورودي‌هاي سياست خارجي است و حوادث سياست‌خارجي به شدت روي فضاي انتخاباتي آمريكا تاثير مي‌گذارد، اين نوع فضاسازي رسانه‌اي در جهت فرافكني است تا بحران‌ها را به خارج از مرزهاي آمريكا و انتخابات آمريكا منتقل كند.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: کمیسیون ، امریکا ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.