عضو کميسيون امنيت ملي مجلس با تاكيد بر حساسيت اين كميسيون نسبت به تامين امنيت مناطق مرزي كشور از بررسي حادثه تروريستي روز گذشته چابهار در جلسه كميسيون متبوع خود خبر داد.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم سرعين و نمين در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اقدام تروريستي روز گذشته (جمعه) چابهار گفت: در جلسه فردا (يكشنبه) هيئت‌رئيسه كميسيون امنيت ملي مجلس به موضوع حمله تروريستي صورت گرفته در مسجد امام حسين(ع) چابهار رسيدگي مي‌شود.
 
وي در ادامه افزود: با وجود اينكه اين عمليات كور تروريستي با جانفشاني بسيجيان غيور خنثي شد اما ضروري است كه حادثه از ابعاد مختلف مورد بررسي قرار گيرد.
 
نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: رسيدگي به امنيت مرزها در اولويت كاري کميسيون قرار داشته و اعضاي كميسيون بر تقويت بيش از پيش نقاط مرزي كشور تاكيد دارند.

گفتني است روز گذشته یکی از اعضای يك گروهک تـروریستی قصد انجام عملیات انتحاری در مسجد امام حسین (ع) محل برگزاری نمـازجمعه شهر چابهـار داشت که با اطلاعات مردمی وهوشیاری عوامل امنیتی، انتظامی و بسیج روبرو شد و هنگـام فرار درفاصله 500 متری مسجد جلیقه انتحاری خود را منفجر کرد و به هلاکت رسید .

در اين حادثه تـروریستی 2 بسیجی شهید و 3 نفر مجروح شدند.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: امنیت ، دغدغه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار