منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامي در بيانيه اي حادثه تروريستي چابهار را محكوم و شهادت دانشجوي بسيجي"حامدبزّي" را تبريك و تهنيت گفت.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي؛‌ متن كامل بيانيه بدين شرح است: بار ديگر به صداي دلخراش يك انفجار مهيب دلهايمان در غم شهادت بسيجيان پاك اين ديار به سوگ نشست، استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جنايتكار و رژيم صهونيستي بار ديگر از طريق نوكران حلقه به گوشش خون جوانان اين مرز و بوم را بر زمين جاري كردند، بي آنكه بدانند هر خون كه ريخته مي شود نهالي را به نام استقلال و آزادي براي مردم اين ديار به بار مي نشاند.

حادثه روز جمعه در چابهار گرچه دلهاي خانواده هاي عزيزي را اندوهگين كرد اما عزت مردم سيستان و بلوچستان را دو چندان كرد، هنوز حسين فهميده هايي هستند كه خود را زير تانك بيندازند و هنوز كيخا و مهدي گلدوي هايي هستند كه جاهلاني را كه دست به چنين اقداماتي مي زنند را به حكم انجام وظيفه شرعي و اسلامي خود و در راه دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بي هيچ هراسي در آغوش مي گيرند و جام شهادت را سر مي كشند.

بي هيچ ترديد و شبهه اي همه مي دانيم كه استكبار جهاني قصد دارد تا تفرقه بين مذاهب را به منصه ظهور برساند تا انسجام ملتي مسلمان كه در طي سي سال بصورت مستقل در برابر امريكا و ايادي اش ايستاده اند را از بين ببرد، زهي خيال باطل.

منطقه 14 دانشگاه آزاد اسلامي ضمن محكوم كردن اين حركت تروريستي و تسليت به امام زمان(عج) و نايب برحقش مقام معظم رهبري ابراز همدردي خود را با خانواده بسيجي دانشجو حامد بزي و همسنگر عزيزش اعلام داشته و ايمان دارد كه عوامل اين حركت ضد انساني و بشري به زودي توسط سربازان امام زمان (عج) به جزاي اعمال شوم و پليدشان خواهند رسيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار