سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه دادگاه پرونده دنیا مالی، عباسی برگزار شد

دنیا مالی: از "عباسی" شکایت می‌کنم؛بدون جرم، ممنوع المصاحبه، ممنوع الخروج، و منفصل از خدمت شده‌ام

اولین جلسه دادگاه در خصوص رسیدگی به پرونده رئیس سابق فدراسیون قایقرانی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، 2 روز پیش بود که وزارت ورزش از احمد دنیا مالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی کشورمان به دلیل 2 شغله بودن شکایت کرد و به همین دلیل دنیا مالی صبح امروز برای توضیح پاره ای از مسائل راهی دادگاه شد.

در پی شکایت وزارت ورزش و جوانان علاوه بر ممنوع الخروج شدن دنیا مالی حساب های شخصی وی نیز مسدود شد.

در این خصوص احمد دنیا مالی رئیس سابق فدراسیون قایقرانی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:با توجه به شکایت وزارت ورزش بنده امروز به همراه وکیلم در دادگاه حاضر شده ام و متاسفم بگویم که این شکایت بسیار سطحی بود به طوریکه آنها هیچ مدارکی برای ثابت کردن ادعاهای خود نداشتند.

پول خريدها را از حاميان مالي گرفتم

وی گفت: در طی مدت فعالیتم در فدراسیون قایقرانی زحمات زیادی کشیدم که آنها این زحمات را با شکایت از بنده پاسخ دادند و یکی از موارد شکایت آنها این بود که چرا پول خرید تجهیزات را به عنوان دستمزد به ورزشکاران پرداخت کردم و این در حالی است که همه می دانند که خرید تجهیزات و یا صرف هزینه برای این رشته از طریق اسپانسرها بوده است.

خدماتم را ناديده گرفتند

دنیا مالی افزود: متاسفانه آقایان با نادیده گرفتن فعالیت های چند ساله ام من را محکوم کردند و طبق رای دادگاه به مدت 6 ماه از خدمت دولتی انفصال شده ام و مورد دیگری نیز که وجود داردمطرح شدن بحث 2 شغله بودنم است که به این خاطر در حال حاضر علاوه بر ممنوع خروج شدنم ممنوع المعامله نیز هستم و این در حالی است که من هیچ جرمی مرتکب نشده ام اما آنها به طور غیابی حکم را صادر کردند و بنده نسبت به این رأی اعتراض کردم.

سال 88 بازنشسته شدم

وی تصریح کرد: پس از استعلام مشخص شد که بنده در سال 88 از سازمان بنادر و کشتیرانی وشهرداري بازنشسته شدم و به همین دلیل من 2 شغله محسوب نمی شود و جای تعجب است که آنها از من می خواهند که حقوق فعالیتم در این سال ها را بازگردانم.

هيچ مدرکي عليه بنده موجود نيست

وی یادآور شد: با توجه به مسائل پیش آمده من این حق را برای خودم قائلم که از وزیر ورزش و کسانی که در این امر دخالت داشتند شکایت کنم و در حالی این اتهامات به بنده وارد شده است که من هیچ جرمی مرتکب نشده ام و به همین دلیل از مراجع قضایی می خواهم که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنند چرا که در حال حاضر حق بنده پایمال شده است و هیچ مدارکی نیز در خصوص اتهامات وارده به بنده وجود ندارد و در مدت 8 سال فعالیتم در فدراسیون حتی یک ریال هم حقوق دریافت نکرده ان و این در حالی است که آنها از من می خواهند که حقوق چندساله را به آنها بازگردانم!

کنگره جهاني را از دست مي دهم

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است کنگره جهانی قایقرانی 25 آبان ماه در سن پترزبورگ برگزار شود و این در حالی است که به دلیل اینکه در حال حاضر ممنوع الخروج هستم این احتمال وجود دارد که حضور در این جلسه را از دست بدهم./با
برچسب ها: دنیامالی ، جلسه ، دادگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.