سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري درباره اقتصاد راهگشا است/حمايت‌ لازم از بخش توليد به عمل نيامده است

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: دولت بايد در برهه کنوني به مشکلات مردم توجه بيشتري کند و با عملياتي کردن سياست راهگشاي مقام معظم رهبري درباره اقتصاد، کشور را به سمت اهداف انقلاي اسلامي پيش ببرد.

علي عباسپور تهراني فرد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره عملکرد دستگا‌ه‌هاي مختلف در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني، گفت: مدت زمان اندکي از عمر مجلس نهم مي گذرد و به درستي نمي‌توان عملکردش را در اين مورد، ارزيابي کرد اما با اين وجود تلاش‌هايي براي بهبود وضعيت توليدات داخلي انجام داده است.

عضو شوراي مرکزي حزي موتلفه اسلامي ادامه داد: مجلس هشتم با تصويب قوانيني که درباره اجرايي شدن اصل 44 و مسائل اقتصادي بود نهايتا سعي کرد تا به حمايت از توليدات داخلي توجه بيشتري داشته باشد.

وي با بيان اينکه قوانين زماني در جامعه نمود پيدا مي‌کند که دولت آن را اجرا کند، اظهار داشت: متاسفانه دولت برنامه‌هاي خود را اجرايي مي‌کند و به قوانيني که از سوي مجلس مصوب شده توجه چنداني ندارد.

عباسپور با اشاره به واردات بي‌رويه کالا به کشور، افزود: واردات بي‌رويه کالا صنايع داخلي کشور را در تنگنا قرار داده است و حمايت از بخش کشاورزي به عمل نيامده است.

وي گفت: مجلس با لوازم قانوني که در اختيار دارد بايد مسئولاني را که تعلل ميکند، مورد بازخواست قرار دهد.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي خاطر نشان کرد: دولت بايد در برهه کنوني به مشکلات مردم توجه بيشتري کند و با عملياتي کردن سياست راهگشاي مقام معظم رهبري درباره اقتصاد، کشور را به سمت اهداف انقلاي اسلامي پيش ببرد.

انتهاي پيام/پ3

برچسب ها: دولت ، مجلس ، تولید ، داخلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.