سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سوالات مجلس از رئيس جمهور بايد به دور از جنجال و حاشيه‌سازي باشد

عضو شوراي مرکزي جامه روحانيت مبارز گفت: سوالات مجلس بايد به دور از جنجال و حاشيه‌سازي باشد و مديريت دولت را زير سوال نبرد، موضوعاتي مثل تورم، بيکاري و نوسانات بازار سکه و ارز براي همه مردم سوال است چرا که معضلات ويرانگر رواني و اقتصادي محسوب مي‌شوند.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره طرح سوال نمايندگان مجلس از رئيس‌جمهور اظهار داشت: تحريم‌هاي بين‌المللي در به وجود آمدن تورم و نابساماني‌هاي اخير بي‌تأثير نبوده است اما عده‌اي سودجو در اين آشفته بازار فرصت را مغتنم شمرده و موجب اختلال اقتصادي در بازار شده‌اند.
 
عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز گفت: مسئوليت اوضاع آشفته بازار سکه و ارز و گراني‌هاي اخير به عهده رئيس‌جمهور است چرا که اوضاع اقتصادي بسيار نگران‌کننده و بازار از لحاظ ارزي دچار التهاب شده است.

حجت الاسلام شجوني در ادامه افزود: نقش بانک مرکزي در اين امر نيز بسيار حائز اهميت است چرا که عهده‌دار مسئوليتي سنگين است و بايد به ملت پاسخگو باشد، در واقع اين مسئله سوال همه ملت است و مسئولين موظفند بحران را مديريت کنند.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت خاطرنشان کرد: سوالات مجلس بايد به دور از جنجال و حاشيه‌سازي باشد و مديريت دولت را زير سوال نبرد، موضوعاتي مثل تورم، بيکاري و نوسانات بازار سکه و ارز براي همه مردم سوال است چرا که معضلات ويرانگر  رواني و اقتصادي محسوب مي‌شوند.
 
 انتهاي پيام/پ3

 

برچسب ها: شجونی ، سوال ، رئیس جمهور ، ارز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.