سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانکس های مدیریت بحران در محلات شمال پایتخت راه اندازی می شود

به منظور خدمات رسانی سریع به شهروندان آسیب دیده به هنگام بروز حوادث غیر مترقبه ،با هماهنگی سازمان مدیریت بحران شهر تهران کانکس های مدیریت بحران در محلات شمال پایتخت راه اندازی می شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک تهران کیوان فاتحی منش دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : کانکس های مدیریت بحران محل دپوی تجهیزات انفرادی و گروهی امداد و نجات خواهند بود که این طرح در چند فاز زمانی اجرا می شود.
 وی افزود: در حال حاضر 2 سوله مدیریت بحران در محله ازگل و شهرک شهید محلاتی با دپوی کامل تجهیزات روز امداد و نجات انفرادی و گروهی مجهز هستند وآماده خدمات رسانی به شهروندان آسیب دیده به هنگام بروز حادثه هستند و سه سوله بحران دیگر نیز در نواحی  شش، سه و دو در  خیابان یاران،  باغ وزیری و ولنجک  در حال احداث است. 
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه یک گفت: پایگاه شهید محلاتی به صورت چند منظوره بوده به طوری که در حال حاضر جهت فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد ولی تجهیزات امداد و نجات نیز در آن برای مواقع اضطراری قرار داده  شده است . 
وی تصریح کرد: با وجود بافت های فرسوده در برخی از محلات شمال تهران و احتمال ا نسداد معابر به هنگام بروز حوادث غیر مترقبه  ازقبیل زمین لرزه ودر نظر گرفتن زمان طلایی در امر امداد رسانی، گروههای داوطلب واکنش اضطراری محله (دوام)در محلات 26 گانه منطقه آموزش داده شده وتجهیز می شوند./ف
برچسب ها: کانکس ، مدیریت ، بحران ، پایتخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.