معاونت امور اجتماعی شهرداری منطقه 3 تهران به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام به برپایی کارگاه های مشاوره و مددکاری در سطح مدارس ابتدایی این منطقه کرده است .

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، مرکز خدمات اجتماعی به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، ارتقای آگاهی اولیا و مربیان مدارس و ارائه راهکارهای موثر به آنان در جهت حل مشکلات شایع در مقطع ابتدایی آموزشی اقدام به برپایی کلاس مشاوره و مددکاری در سطح دبستان های دخترانه و پسرانه سطح منطقه 3 کرده است .
 
این گزارش حاکی است این دوره ها که با حضور مشاوران روانشناسی و آموزشی برگزار می شود مورد استقبال اولیا و مربیان قرار گفته است .
 
مدارس ابتدایی رازی ، عدل ،قدس ، کمیل و میقات  از جمله مدارسی هستند که تحت پوشش این طرح قرار گرفتند ضمن اینکه این دوره ها به طور مستمر در سطح مدارس ادامه دارد.
 
گفتنی است هراس از مدرسه ، کمروئی ، زود رنجی ، دروغگویی کودکان از جمله مشکلات شایع کودکان در دوران ابتدایی است .
 
شایان ذکر است مرکز  خدمات اجتماعی در خیابان پاسداران ، خیابان شهید گل نبی ، خیابان ناطق نوری  ،کوچه نیایی واقع شده است  و با شماره تلفن 22892399 آماده ارائه خدمات به شهروندان است و پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین رویکردهای این مرکز است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار