به منظور روان سازی حرکت خودروها و افزایش ظرفیت تردد وسایل نقلیه در معابر غربی شمال تهران، پارکینگ همسطح بلوار دانشجو به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک تهران ، مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در کلان شهر تهران مهمترین دغدغه شهر روان سازی وایمن سازی ترافیکی معابر شهری است و یکی از معضلات معابر پر تردد خیابانهای اصلی وشریانی منطقه یک ، پارک خودرو با توقف بلند مدت است .
وی افزود: تردد و پارک خودروها به مدت چند ساعت در حاشیه شمال به جنوب و بالعکس بلوار دانشجو معضل بزرگ این خیابان محسوب می شد و تردد وسایل نقلیه را با مشکل مواجه می کرد بر همین اساس با تمهیدات اتخاذ شده پارکینگ همسطح بلوار دانشجو با ظرفیت275 جای پارک و با جدا سازی مناسب از سواره رو طراحی و اجرا شد تا دانشجویان و دیگر شهروندان با سهولت وآرامش بیشتر از این فضای مناسب بهره برداری نمایند.
این مقام مسئول تصریح کرد: بلوار دانشجو محور اصلی تردد در محلات شمال غرب منطقه از جمله ولنجک، درکه، اوین و...  بوده و از همه مهمتر اصلی ترین راه ارتباطی به دانشگاه شهید بهشتی است بر همین اساس معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک با هدف روان سازی و کاهش تخلفات طراحی از این معبر را آغاز کرد.
محمدیان در ادامه افزود: بررسی های اولیه نشان داد که رفیوژ میانی این خیابان به عنوان یک پیاده روی رها شده و بلا استفاده می تواند فضای مناسبی برای طراحی پارکینگ باشد بنابر این اجرای طرح پارکینگ همسطح در بلوار دانشجو در دستور کار این معاونت  قرار گرفت./ف
برچسب ها: پارکینگ ، دانشجو ، شمال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار