سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت محور قرار دادن بيانات مقام معظم رهبري در عمل

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: مسئولان بدانند كه وحدت مسئله بسيار مهمي است و بايد فرمايشات رهبر معظم انقلاب محور عمل آنان باشد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در جمع مردم بجنورد مبني بر اينکه قانون اساسي نقص ندارد و  وظيفه هر سه قوه معلوم است و مشکلات را نبايد به گردن يکديگر بياندازند و مسئولان بايد با يكديگر همدلي داشته باشند، گفت: مقام معظم رهبري بارها بر تعامل قوا با يكديگر تاكيد كرده‌اند و اميدورايم رئيس‌جمهور آينده و ساير قوا به وظايف خود عمل كنند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: تعامل و هماهنگي مسئولان قوا ضروري است و مي‌تواند به عبور از مشكلات كمك كند.

وي با اشاره به قسمتي ديگر از بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه ارتباط تحريم‌ها با مساله هسته‌اي دورغ است و  آنچه كه اينها را از ملت ايران عصبانى ميكند و به اينگونه تصميم‌ها وادار ميكند، سرافرازى ملت ايران است، گردنكشى ملت ايران است، اظهار داشت: تحريم چيز جديدي نيست چرا كه ملت ايران از ابتداي انقلاب تاكنون تحريم بوده‌اند.

نجابت افزود: آمريكا و غرب در جنگ تحميلي شكست خوردند و امروز با تحريم ملت ايران قصد جبران شكست مفتضحانه خود در جنگ تحميلي را دارند اما اراده و مقاومت ملت بزرگ ايران اجازه تكرار اين چنين اقداماتي را به آنان نمي‌دهد.

وي با بيان اينكه انقلاب بدهكار هيچ كسي نيست، اظهار داشت: انقلاب اسلامي با رهنمودهاي مقام معظم رهبري و اراده مردم به سمت آرمان‌هاي خود حركت مي‌كند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه ملت ايران سختي‌هاي بسيار بزرگ‌تر از اينها را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان كرد: مسئولان بدانند كه وحدت مسئله بسيار مهمي است و بايد فرمايشات رهبر معظم انقلاب محور عمل آنان باشد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: نجابت ، رهبری ، مسئولان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.