عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: بر اساس اظهارات مقام معظم رهبری افرادي كه حرف ارتباط با آمريكا را مي زنند الفباي سياست و انشاي غيرت را خوب ننوشته اند لذا مذاکره با امریکا در شرایطی کنونی سمی مهلک است.

احمد نجابت عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر اينكه بايد مسئولان بدانند كه آمريكا به چيزي كمتر از استحاله و فروپاشي نظام راضي نمي شود  اظهارداشت: درباره ارتباط با آمريكا بايد مقام معظم رهبري نظر بدهند و نظر ايشان نيز در اين زمينه مشخص است.

وي ضمن مطرح كردن اين سوال كه آيا جنايت هاي آمريكا درحق ملت ايران فروكش كرده يا افزايش يافته است، گفت: ايران به آمريكا بدهكاري ندارد ولي آمريكا با بی عدالتي دارايي هاي ايران را بلوكه كرده و تمامي تلاش خود را براي لحاظ كردن تحريم ها عليه ايران به كار گرفته است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اظهارات برخی افراد مبنی بر ارتباط با امریکا اشاره و تصریح کرد: بر اساس اظهارات مقام معظم رهبری افرادي كه حرف ارتباط با آمريكا را مي زنند الفباي سياست و انشاي غيرت را خوب ننوشته اند و يقينا در اين سال آمريكا ضعيف تر شده و كدخدايي جهان را از دست داده و در مقابل ايران روزبه روز قوي ترو مستحكم تر مي شود.

نجابت مذاكره در شرايط كنوني را سمی مهلك خواند و اظهار داشت: بايد جوابگوي خون شهدا و آرمان هاي امام (ره) باشيم لذا حرف از ارتباط با آمريكا زدن سياست مردودي است./س3

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار