عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه اصلاحاتي که خاتمي از نقد آن دم مي‌زند به لحاظ سياسي مرده است، گفت: خاتمي بايد سعي کند خود را از بلاتکليفي که امروز در آن گرفتار شده نجات دهد و گرنه به سرنوشت ناگواري گرفتار خواهد شد.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخير خاتمي گفت: خاتمي بهتر است در اظهارات خود تجديد نظر کرده و از گفتن سخنان دو پهلو و مبهم پرهيز کند.

وي افزود: خاتمي قبل از نقد اصلاحات بايد مرز بندي خود را با فتنه آمريکائي- انگليسي سال 88 مشخص کرده و صريحا از عوامل آن به خصوص موسوي، کروبي و ديگر سلطنت طلبان که عليه نظام سخنراني کرده و قلم زده‌اند اعلام برائت کند،لذا مي‌بينيم که او حتي شجاعت اين کار را نيز نداشته است.

نجابت با اشاره به اينکه امروز جبهه اصلاحات از درون دچار تفرقه و اختلاف شده، تصريح کرد: اظهارات خاتمي مبني بر اينکه نظام فضا را براي نقد باز کند يک بازي جديد سياسي بوده،چرا که در نظام جمهوري اسلامي ايران اقليت‌هاي مذهبي در مجلس به راحتي سخنان خود را بيان مي‌کنند، لذا اين صحبت‌هاي خاتمي نشان دهنده اختلافاتي عميق در جبهه اصلاحات است.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به اينکه اصلاحاتي که خاتمي دم از نقد آن مي‌زند مرده است، خاطر نشان کرد: اصلاحاتي که در مجلس ششم و هشت سال دوره رياست جمهوري خاتمي بوده و وي از نقد کردن آن صحبت مي‌کند از لحاظ سياسي مرده‌اي بيش نيست، لذا او بايد سعي کند خود را از بلاتکليفي که امروز در آن گرفتار شده نجات دهد و گرنه به سرنوشت ناگواري گرفتار خواهد شد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار